ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πλαίσιο Computers: Ευελιξία, υποδομές και ιδιόκτητος στόλος το μυστικό της επιτυχίας απέναντι στη δίμηνη καραντίνα Κύριο

22:55 - 25 Ιουν 2020 | Αναλύσεις
Πλαίσιο Computers: Ευελιξία, υποδομές και ιδιόκτητος στόλος το μυστικό της επιτυχίας απέναντι στη δίμηνη καραντίνα
Με «όπλα» τις υποδομές και τον ιδιόκτητο στόλο φορτηγών η εταιρεία «Πλαίσιο Computers» επέδειξε ευελιξία και ανθεκτικότητα απέναντι στη δίμηνη καραντίνα που επέφερε η πανδημία του κορονοϊού, όπως επισημάνθηκε κατά τη σημερινή Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων.

Η εταιρεία κατόρθωσε να διαχειριστεί δεκαπλάσιο όγκο ηλεκτρονικών παραγγελιών, συγκριτικά με τη συνήθη υποδοχή παραγγελιών προ πανδημίας.

Στο διάστημα εφαρμογής των μέτρων lockdown, ο όμιλος κατάφερε να καλύψει σημαντικό μέρος των πωλήσεων της περιόδου μέσω των άλλων καναλιών, καταγράφοντας πτώση πωλήσεων κατά 20%. Κατά το διάστημα του lockdown το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας υποδέχθηκε 7.760.00 επισκέψεις ενώ δέχθηκε 1 εκατομμύριο κλήσεις στο call center. Εξυπηρέτησε συνολικά 330.000 παραγγελίες, αξιοποιώντας και τον ιδιόκτητο στόλο φορτηγών της και συνεργασίες με couriers, με αποτέλεσμα να διατηρήσει για σημαντικό μέρος των παραγγελιών στο μίνιμουμ τους χρόνους παράδοσης.

Κατά τη διοίκηση της εταιρίας, τόσο τα τεχνολογικά εργαλεία στο ηλεκτρονικό κατάστημα και το call center, όσο και οι εξελιγμένες αποθήκες που διευκολύνουν το picking, καθιστώντας πιο αποτελεσματική τη φόρτωση έδωσαν πλεονέκτημα σε μια κατάσταση κρίσης. Επιπλέον, η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού με ευελιξία (καθώς εργαζόμενοι μετακινήθηκαν σε τομείς αιχμής κατά το lockdown) διευκόλυναν την αντιμετώπιση του όγκου παραγγελιών.

Το πλάνο για τη συνέχεια

Ο όμιλος Πλαίσιο διαβλέπει ότι μέρος της ζήτησης μετακινείται στο ψηφιακό κανάλι (σήμερα διαχειρίζεται 3.500 έως 5.000 παραγγελίες ημερησίως, έναντι 2.000 περίπου προ πανδημίας και έναντι 12.500 κατά την περίοδο του lockdown) και για αυτό θα συνεχίσει να επενδύει στην ενίσχυση του καναλιού. Κατά τον αντιπρόεδρο του ομίλου, Κώστα Γεράρδο, αυτές αφορούν σε software εργαλεία, και άρα θα απαιτήσουν περιορισμένες κεφαλαιουχικές δαπάνες.

Μέχρι στιγμής, ο όμιλος διατηρεί ικανοποιητικό επίπεδο πωλήσεων σε φυσικό και ψηφιακό κανάλι, ωστόσο, αδυνατεί να προβλέψει την εξέλιξη της ζήτησης στο β’ εξάμηνο. Παρόλα αυτά, επισήμανε πως κατά την εκτίμησή του, η όποια επίπτωση στη ζήτηση και γενικότερα στην οικονομία θα είναι «βραχυπρόθεσμη».

Η εταιρεία βασίζεται στις παραπάνω υποδομές, στην υψηλή ρευστότητα και στην ορθολογική βάση κόστους λειτουργίας της. 

Αναφορικά με τη νέα δραστηριότητα στον κλάδο των ηλεκτρικών συσκευών, ο όμιλος εκτιμά ότι το 2020, θα επιτύχει το στόχο πωλήσεων που έχει θέσει.

Τελευταία τροποποίηση στις 23:11 - 25 Ιουν 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.