ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΕΛΙΝΟΙΛ : Απέκτησε και τέταρτο πλοίο μεταφοράς καυσίμων

09:37 - 25 Ιαν 2010
Μαρίνα Φούντα

Από Μαρίνα Φούντα

Στόχο να μεγαλώσει περαιτέρω το μερίδιό της, «χτυπώντας» ακόμη πιο δυνατά την αγορά καυσίμων της νησιωτικής Ελλάδας, έχει βάλει η ΕΛΙΝΟΙΛ, καθώς αγόρασε πρόσφατα ένα ακόμη πλοίο, αυτή τη φορά από την BP. Πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο πλοίο μεταφοράς καυσίμων, διπλών τοιχωμάτων, χωρητικότητας 3.500 τόνων και έτους κατασκευής 2005, που είχε αποκτηθεί από τη BP, και πλέον, μετά την αποχώρηση της πολυεθνικής από την ελληνική αγορά, λόγω της εξαγοράς της από τα ΕΛΠΕ, πέρασε στα χέρια της ΕΛΙΝΟΙΛ.

Με το νέο της απόκτημα, μέσω του οποίου η ελληνική εταιρεία σχεδιάζει να καλύψει τις ανάγκες προμήθειας καυσίμων σε Θράκη και Βόλο, ο στόλος της ΕΛΙΝΟΙΛ φτάνει πλέον σε αριθμό, τα 4 πλοία.

Το γεγονός ότι μια εταιρεία του μεγέθους της, διαθέτει ένα τέτοιο στόλο, δείχνει ακριβώς την διάθεσή της να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά της νησιωτικής Ελλάδας, όπου κατέχει ήδη ένα ποσοστό, της τάξης του 15%.

Πανελλαδικά, τόσο στα νησιά που δεν διαθέτουν αποθηκευτικούς χώρους, όσο και στην ηπειρωτική χώρα, η ΕΛΙΝΟΙΛ, κατέχει μερίδιο 7% στην αγορά καυσίμων (βενζίνες, πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης) και συγκαταλέγεται στην πρώτη επτάδα των εταιρειών εμπορίας καυσίμων. Αναλυτικά, οι συνολικές της πωλήσεις στο δεκάμηνο του 2009 έφτασαν τους 589.081 τόνους, αυξημένες κατά 3,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Το βλέμμα στραμμένο και στην Κρήτη

Και μπορεί, το νέο της πλοίο να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της εταιρείας σε Βόλο και Θράκη, ωστόσο εξαιρετικό ενδιαφέρον για την ΕΛΙΝΟΙΛ μοιάζει να έχουν και οι εξελίξεις σε άλλες περιοχές της χώρας, όπως για παράδειγμα στην Κρήτη. Εκεί, βάσει της απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού, πρέπει το πολύ μέχρι τον Απρίλιο να έχει μειωθεί το μερίδιο αγοράς των BP και ΕΚΟ από το 65 στο 55%, προκειμένου να μην προκύψουν φαινόμενα «συγκέντρωσης» της αγοράς.

Κι όπως λένε κύκλοι που πρόσκεινται στη διοίκηση της ΕΛΙΝΟΙΛ, το ενδιαφέρον για τα πρατήρια που θα «περισσέψουν» από το σχήμα BP- EKO (τα οποία θα είναι ουκ ολίγα), πρέπει να θεωρείται δεδομένο…

O Ενεργειακός
[email protected]

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.