ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η κρίση «χτύπησε» και τα είδη πολυτελείας

09:03 - 28 Μαϊ 2010
Μαρίνα Φούντα

Από Μαρίνα Φούντα

Σημαντικές αναταράξεις και στην αγορά των ειδών πολυτελείας έχει προκαλέσει η οικονομική κρίση, καθώς ο Έλληνας καταναλωτής εμφανίζεται πλέον διστακτικός να προβεί σε ακριβές αγορές, όταν στην κυριολεξία τρέμει ότι αύριο δεν θα μπορεί να προμηθευτεί ούτε τα απολύτως απαραίτητα!

Τα τελευταία χρόνια τα διάσημα ρολόγια Rolex έχουν γίνει σήμα κατατεθέν του πλούτου και της πολυτέλειας. Ποια είναι όμως η αντίδραση του Έλληνα καταναλωτή, μεσούσης της οικονομικής κρίσης; Οι πωλήσεις της Rolex Ελλάς το 2009 μειώθηκαν στα 27,268 εκατ. ευρώ από τα επίπεδα των 28,179 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα. Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας για τη χρήση 2009 υποχώρησαν στα 3,387 εκατ. ευρώ, έναντι των 4,744 εκατ. ευρώ το 2008.

Η γνωστή εταιρεία κρυστάλλων και συναφών προϊόντων Σβαροβσκι Ελλάς είδε το 2009 τις πωλήσεις της να υποχωρούν στα 26,240 εκατ. ευρώ, από 30,846 εκατ. ευρώ πέρυσι. Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας μειώθηκαν στις 390 χιλ. ευρώ από 2,796 εκατ. ευρώ.

Συμπέρασμα; Ο Έλληνας άρχισε να φυλάγεται και να περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα...

Μαρίνα Φούντα

Τελευταία τροποποίηση στις 15:21 - 28 Μαϊ 2010
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.