ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το μουντιάλ βάζει γκολ στην αγορά!

08:27 - 21 Ιουν 2010
Μαρίνα Φούντα

Από Μαρίνα Φούντα

Τι κοινό μπορεί να έχει μια πίτσα με μια τηλεόραση; Μεσούσης της οικονομικής κρίσης κι ενώ η ελληνική αγορά, κατά γενική ομολογία, μοιάζει να έχει «παγώσει», το δικό τους γκολ φιλοδοξούν να βάλουν στα ταμεία αρκετοί κλάδοι της ελληνικής επιχειρηματικής δραστηριότητας, αποβλέποντας σε αύξηση του τζίρου τους, ωφελούμενοι από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου που διεξάγεται στα γήπεδα της Νοτίου Αφρικής!

Πρόκειται αναμφίβολα για τη μεγαλύτερη γιορτή του καλοκαιριού. Από τις 11 Ιουνίου και για έναν ολόκληρο μήνα η υφήλιος κινείται σε ρυθμούς μουντιαλικούς, καρφωμένη σε μια τηλεόραση! Παραδοσιακά, η παρακολούθηση ενός αγώνα ποδοσφαίρου έχει ανάγκη από καλή παρέα, γευστικότατες πίτσες, δροσερές μπύρες και γιατί όχι; μια νέα τηλεόραση! Και ειδικά οι Έλληνες ποδοσφαιρόφιλοι είναι από εκείνους που ξέρουν πως να περάσουν καλά στη διάρκεια μιας τέτοιας διοργάνωσης!

Πόσο όμως έχει ωφελήσει την ελληνική αγορά η διεξαγωγή του φετινού Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου; Ήδη από καιρό, στον χώρο των ηλεκτρικών ειδών προβάλλονται εκπτώσεις, μειώσεις τιμών, προσφορές, προκειμένου ο Έλληνας καταναλωτής -και δη ο ποδοσφαιρόφιλος- να ενθαρρυνθεί να αγοράσει μιας τελευταίας τεχνολογίας τηλεόραση, προκειμένου να απολαύσει όσο το δυνατόν περισσότερο εκείνο που από μήνες λαχταρούσε! Την ίδια ώρα, ταχυφαγεία, μεγάλες αλυσίδες έτοιμου φαγητού, κυρίως πιτσαρίες, ακόμη και συνοικιακά σουβλατζίδικα έχουν προβεί σε προσφορές και μειώσεις τιμών με αφορμή τη διεξαγωγή του μουντιάλ, δρέποντας την ευκαιρία να… γεμίσουν τα ταμεία τους!

«Η αγορά ηλεκτρικών ειδών δεν είναι ψέμα ότι έχει αρχίσει να κινείται. Ναι οι Έλληνες ποδοσφαιρόφιλοι έχουν προβεί σε αγορές τηλεοράσεων τελευταίας τεχνολογίας. Βέβαια ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και είναι ακόμη πολύ νωρίς να προχωρήσουμε σε συμπεράσματα. Είμαστε πάντως αισιόδοξοι» δηλώνει στο «R» προϊστάμενος γνωστής αλυσίδας ηλεκτρικών ειδών.

Όσο για την αγορά φαγητού και ποτού, πρόχειρες εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς υπολογίζουν πως η κατανάλωση ποτού και φαγητού έχει αυξηθεί περίπου κατά 15%-20%. Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι κατά τη διάρκεια του Euro του 2008, πάνω από 2.500.000 (!) πίτσες μπήκαν στα ελληνικά σπίτια!

«Οι Έλληνες δεν μπορούν να διανοηθούν ότι θα παρακολουθήσουν αγώνα, δίχως πίτσες, σουβλάκια και άφθονη δροσερή μπύρα! Πάμε καλά. Το είχαμε πολύ ανάγκη. Ελπίζουμε για το καλύτερο» σημειώνει υπάλληλος πιτσαρίας.

Τι μένει εμείς να ευχηθούμε; Τα καλύτερα, τόσο για την Εθνική Ελλάδος, όσο για την τόνωση της ελληνικής αγοράς!

Μαρίνα Φούντα

Τελευταία τροποποίηση στις 09:04 - 21 Ιουν 2010
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.