ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Ημερομηνία λήξης για τα πολιτικά προϊόντα της κρίσης

Ημερομηνία λήξης για τα πολιτικά προϊόντα της κρίσης Κύριο

13:47 - 27 Μαϊ 2019
Άγγελος Κωβαίος

Γράφει ο Άγγελος Κωβαίος

Αν κοιτάξει κάποιος τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών και φύγει από την ρηχή ανάλυση περί νέου δικομματισμού κλπ, θα διαπιστώσει και κάτι άλλο. Μαζί με την θορυβώδη αποδυνάμωση του ΣΥΡΙΖΑ συνέβη και κάτι ακόμη.

Εξαφανίστηκε π.χ. ο Πάνος Καμμένος και οι ΑΝΕΛ. Κάτι που γεννά ερωτήματα, αλλά ίσως και να δίνει και απαντήσεις για το ποιοι ήταν αυτοί που τον ψήφιζαν ή τον πριμοδοτούσαν εκλογικά τα προηγούμενα χρόνια…

Υποχώρησε επίσης περίπου στο μισό ποσοστό από εκείνο που είχε η Χρυσή Αυγή. Μάλλον κάποιοι κατάλαβαν κάποια πράγματα, ή αποκαλύφθηκε με τόσο ενοχλητικό τρόπο περί τίνος πρόκειται, που δύσκολα κάποιοι καταδέχονται να δίνουν πλέον την ψήφο τους.

Εξαφανίστηκε και το Ποτάμι. Δεν κατόρθωσε να πείσει εν τέλει για το τι ακριβώς θέλει να κάνει και με ποιον. Οι περισσότεροι ψηφοφόροι του ενοχλήθηκαν να ακούν συνεχώς νουθεσίες και παρατηρήσεις. Εφτασε να υπερασπίζεται με σθένος μόνο την συμφωνία των Πρεσπών και να κουνάει το δάχτυλο στους πολίτες. Δεν κολακεύτηκε και πολύ.

Ζωή Κωνσταντοπούλου, Λαφαζάνης, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις με το ζόρι πιάνουν το 2% όλοι μαζί.

Κάποιοι βέβαια ψήφισαν Ψηνάκη και θα είχε ενδιαφέρον ένα πάρτυ μαζί τους…

Γεγονός είναι πως με αυτές τις ευρωεκλογές μοιάζει να παρήλθε η ημερομηνία λήξης κάποιων πολιτικών προϊόντων της ελληνικής κρίσης.

Η μεγάλη ευκαιρία για να σταματήσει η παραγωγή τους παρουσιάζεται στις επικείμενες εθνικές εκλογές.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.