ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
«Το Οδόφραγμα» του Μπέλοουζ και ο Εβρος. Μία εύστοχη ανάρτηση του Μάνου Στεφανίδη

«Το Οδόφραγμα» του Μπέλοουζ και ο Εβρος. Μία εύστοχη ανάρτηση του Μάνου Στεφανίδη Κύριο

15:05 - 10 Μαρ 2020
Άγγελος Κωβαίος

Γράφει ο Άγγελος Κωβαίος

Με αφορμή τα όσα διαδραματίζονται στον Εβρο, τις πρακτικές που ακολουθούνται από την Τουρκία και την στάση συγκεκριμένων κυβερνήσεων, πολλές και διάφορες απόψεις έχουν εκφραστεί και πολιτικές στάσεις έχουν εκδηλωθεί.

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η γερμανική κυβέρνηση δηλώνει μεν την συμπαράστασή της προς την Ελλάδα, αποφεύγει όμως να καταδικάσει με σαφήνεια και κατηγορηματικό τρόπο την Τουρκία, χαρακτηρίζοντας, δια στόματος Ανγκελα Μέρκελ, την στάση του Ερντογάν γενικώς «απαράδεκτη». 

 

Μέχρις ότου φανεί πώς θα μεταφραστούν αυτά σε πολιτικό επίπεδο και αν η Ευρώπη θα αποδειχθεί ικανή να αντεπεξέλθει με τρόπο ενδεδειγμένο στο πρόβλημα (το οποίο για να μην μπερδεύονται διάφοροι, λέγεται «Τουρκία» και όχι κάπως αλλιώς…), ο εικαστικός και πανεπιστημιακός Μάνος Στεφανίδης έκανε μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ανάρτηση στο facebook

 

Με παραπομπή στον πίνακα The Barricade του Τζορτζ Μπέλοουζ (φωτ.), ο κ. Στεφανίδης έγραψε τα εξής: 

 

«George Bellows' Barricade, 1918. Γερμανοί στρατιώτες, κατά τις οδομαχίες, χρησιμοποιούν Βέλγους αιχμαλώτους ως ζωντανή ασπίδα. Σας θυμίζει κάτι που μάς αφορά; Το έργο, πολύ γνωστό ούτως ή άλλως, αλίευσα από το εξαιρετικό περιοδικό "Τέχνης Ίχνη", τεύχος 11, Δεκέμβριος 2016 που εκδίδουν οι εικαστικοί καλλιτέχνες της Βορείου Ελλάδος».

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.