ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Θα είναι άραγε οδηγός και για άλλους κλάδους η στήριξη της Aegean;

Θα είναι άραγε οδηγός και για άλλους κλάδους η στήριξη της Aegean; Κύριο

13:35 - 19 Μαϊ 2020
Άγγελος Κωβαίος

Γράφει ο Άγγελος Κωβαίος

Καθώς προχωρούμε στην φάση της διαχείρισης της οικονομικής κρίσης, θα αρχίζουν να φενρώνονται διάφορες διεκδικήσεις και επιθυμίες πολλών και σε πολλούς κλάδους. Προφανώς και ένας από τους κλάδους που έχει υποστεί τα μεγαλύτερα πλήγματα είναι οι αερομεταφορές.

Και στην πρώτη διατύπωση των αιτημάτων του για την επερχόμενη κρίση ο επικεφαλής της Aegean Ευτύχης Βασιλάκης, περιέγραψε το πλαίσιο των όσων ζητεί από την κυβέρνηση. 

 

Μιλώντας στους επενδυτές απορρίπτει «κάθε σενάριο» κρατικοποίησης και εξειδικεύει τα σημεία στα οποία ζητάει την κρατική παρέμβαση και ενίσχυση.

Κατά τα όσα λέει, τα μέτρα στήριξης θα μπορούσαν να αφορούν είτε δανεισμό με κρατική εγγύηση, είτε και προγράμματα ενίσχυσης και επιδότησης των εργαζομένων, ώστε να διατηρούνται οι θέσεις εργασίας.

 

Είναι θεμιτό να ζητείται στήριξη για την διατήρηση των θέσεων εργασίας. Ωστόσο, θα έχει ενδιαφέρον τι θα επιλέξει η κυβέρνηση και κατά πόσο ό,τι προβλεφθεί για την Aegean θα ισχύσει και για άλλες μεγάλες επιχειρήσεις σε άλλους κλάδους. 

 

Και πάντως, οφείλει να κάποιος να δει και μία άλλη διάσταση. 

 

Το δίλημμα δεν τίθεται αναγκαστικά μεταξύ κρατικοποίησης και προνομιακής ενίσχυσης. Θα μπορούσε π.χ. το κράτος να αγοράσει ένα μερίδιο της εταιρείας, δίχως να παρεμβαίνει στο μάνατζμεντ και να συνάψει μία συμφωνία για μελλοντική επαναγορά του μεριδίου από την Aegean, σε συγκυρία όπου οι συνθήκες θα είναι ευνοϊκότερες…

Τελευταία τροποποίηση στις 13:17 - 19 Μαϊ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.