ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Πώς ορίζεται ο αθέμιτος ανταγωνισμός των σούπερ μάρκετ;

Πώς ορίζεται ο αθέμιτος ανταγωνισμός των σούπερ μάρκετ; Κύριο

11:43 - 10 Νοε 2020
Άγγελος Κωβαίος

Γράφει ο Άγγελος Κωβαίος

Στα ευτράπελα της διαχείρισης της πανδημίας μπορεί να περιληφθεί η απόφαση για την απαγόρευση πώλησης μιας σειράς αγαθών από τα σούπερ μάρκετ.

Πρόκειται κατά βάση για διαρκή καταναλωτικά αγαθά, όπως βιβλία, είδη ρουχισμού, ηλεκτρικά είδη, μικροσυσκευές, γραφική ύλη, είδη σπιτιού, χριστουγεννιάτικα, κ.ά. 

 

Η απόφαση ελήφθη με το σκεπτικό ότι η δυνατότητα των σούπερ μάρκετ να πωλούν τέτοια είδη, διαμορφώνει συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού έναντι των καταστημάτων λιανικής που έχουν κλείσει λόγω του απαγορευτικού. Απομένει δε να φανεί στην πράξη, τι θα σημάνει αυτό και ποια αγαθά θα πωλούνται πλέον στα σούπερ μάρκετ και ποια όχι.  

 

Αναμφίβολα, οι μεγάλες αλυσίδες των σούπερ μάρκετ είναι από τους μεγάλους κερδισμένους της κρίσης αυτής, προκύπτει όμως μία απορία: Από που και ως πού οι πωλήσεις τέτοιων ειδών στα σούπερ μάρκετ διαμορφώνουν τώρα συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού; Όταν λειτουργεί κανονικά η αγορά, δεν ισχύει κάτι τέτοιο; Για τα βιβλία και μερικά άλλα είδη, μπορεί κανείς να το καταλάβει. Για πολλά από τα υπόλοιπα, χρειάζονται κάποιες περαιτέρω εξηγήσεις…

Τελευταία τροποποίηση στις 13:09 - 10 Νοε 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.