ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Data analytics: Ευκαιρία επιβίωσης για τις ΜμΕ

16:01 - 30 Σεπ 2018
Η ψηφιακή επανάσταση που έρχεται και χαρακτηρίζεται από πολλούς ως η 4η μπορεί συντηρήσει χάσματα ανάπτυξης ή και να δημιουργήσει νέα, αλλά μπορεί να δώσει κι ευκαιρίες. Μόνο βέβαια αν συνειδητοποιηθεί η νέα κατάσταση που έρχεται με αλματώδη ρυθμό από όλους. Πολιτεία, θεσμούς, πολίτες και επιχειρήσεις. Με δεδομένο ότι έστω και με τις όποιες καθυστερήσεις οι υποδομές σε ευρυζωνικά δίκτυα και 4G – 5G προχωρούν καθώς επίκειται και σχετική αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου, ειδικά οι επιχειρήσεις και δη οι ΜμΕ που αποτελούν και την πλειοψηφία στη χώρα πρέπει να συνειδητοποιήσου το μομέντουμ.

Αν σκεφτεί κανείς, μάλιστα, ότι στην Ελλάδα οι περισσότερες επιχειρήσεις είναι στον κλάδο του εμπορίου, λιανικού και χονδρικού, θα πρέπει αυτόματα να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το καμπανάκι της ψηφιακής εποχής θα έπρεπε να είχε κτυπήσει. Σημειώνεται ότι με βάση την έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ για τη διάρθρωση των επιχειρήσεων στην Ελλάδα  ο κλάδος του χονδρικού και λιανικού εμπορίου κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο με ποσοστό 45,2% και 102,1 δισ. Ευρώ στη χώρα ενώ αριθμεί 255.503 επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν το 32,2%, του συνόλου των επιχειρήσεων.

Για να πετύχουν πρόσβαση λοιπόν αυτές οι επιχειρήσεις στην αγορά που αλλάζει, γίνεται παγκόσμια, αλλά κι όλο και πιο συγκεντρωμένη και ανταγωνιστική, θα πρέπει να βρουν το γνωρίσουν καλύτερα τον καταναλωτή, αλλά και να αυξήσουν το «κοινό» τους. Θα πρέπει να βρουν και ξεκλειδώσουν το τι ζητά, όπως παλιότερα το πετύχαιναν με την προσωπική επαφή δημιουργώντας υπεραξία. Σήμερα το διαδίκτυο, το ΙΟΤ,  και η ανάλυση των προσωπικών δεδομένων μέσα από τον νέο κανονισμό, ανοίγουν δρόμους. Σίγουρα οι μεγάλες επιχειρήσεις με τους πολλούς πόρους πιο εύκολα το πετυχαίνουν. Όμως και οι μικροί μπορούν να βρουν βηματισμό μια και σχετικά εργαλεία για την αξιοποίηση του πλούτου των δεδομένων που έχουν χτίζονται σταδιακά και γιαυτούς. Άλλωστε φαντάζει μονόδρομος.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.