ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η ισχύς εν τη ενώσει

16:00 - 09 Ιουλ 2009 | Marketing Browser
Αξιέπαινη, αλλά και πολύ έξυπνη από πλευράς μάρκετινγκ και πωλήσεων η συνεργασία της Coca-Cola και του ομίλου Carrefour, οι οποίες, με αφετηρία την παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος, καλούν το κοινό να γνωρίσει τα ευεργετικά οφέλη της ανακύκλωσης, μέσα από μια κοινή εκστρατεία ενημέρωσης με τίτλο «κάνε το πλαστικό φανταστικό». Αξιοποιώντας μεθόδους παραγωγής, φιλικές προς το περιβάλλον, η Coca-Cola δίνει δεύτερη ζωή στα πλαστικά μπουκάλια συσκευασίας, χρησιμοποιώντας τα ως πρώτη ύλη στην παραγωγή νέων προϊόντων, όπως φανταστικά T-shirts και καπέλα.

Η πρωτοποριακή συλλογή διατίθεται αποκλειστικά στα τμήματα ένδυσης δέκα επιλεγμένων καταστημάτων της αλυσίδας Carrefour, προτρέποντας το κοινό ''να βοηθάει ένα μπουκάλι να εκπληρώνει ξανά και ξανά το σκοπό ύπαρξής του και να γίνεται πάλι κάτι σπουδαίο''.

Στο πλαίσιο της ενημερωτικής εκστρατείας, η Coca-Cola και ο όμιλος Carrefour παρέχουν στο κοινό πληροφορίες σχετικά με τα οφέλη της ανακύκλωσης των πλαστικών μπουκαλιών:

1 τόνος πλαστικών μπουκαλιών = εξοικονόμηση τεσσάρων βαρελιών πετρελαίου

3 πλαστικά μπουκάλια 1,5 λίτρου = παραγωγή ενός γυναικείου Τ-shirt

4 πλαστικά μπουκάλια 1,5 λίτρου = παραγωγή ενός ανδρικού Τ-shirt

15 πλαστικά μπουκάλια 1,5 λίτρου = παραγωγή ενός πουλόβερ από fleece

Η πρωτοβουλία της Coca-Cola αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσής της, σε παγκόσμιο επίπεδο, να περιορίσει στο ελάχιστο τις αρνητικές επιπτώσεις της παραγωγικής της διαδικασίας στο περιβάλλον και στηρίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: τη μείωση βάρους της πλαστικής συσκευασίας των προϊόντων - τα τελευταία 10 χρόνια, το βάρος έχει ελαττωθεί κατά 20% στη συσκευασία των 50cl - την παραγωγή πλαστικών και αλουμινένιων μπουκαλιών από 100% ανακυκλώσιμα υλικά και τη χρήση ανακυκλωμένων πρώτων υλών κατά την παραγωγική διαδικασία - σήμερα, οι μεταλλικές συσκευασίες της Coca-Cola παράγονται κατά 50% από ανακυκλωμένο αλουμίνιο ή σίδηρο ενώ στόχος της εταιρείας, έως το 2012, είναι η εφαρμογή της ίδιας μεθόδου, σε ποσοστό 25%, στη διαδικασία παραγωγής των πλαστικών μπουκαλιών.

Η εκστρατεία ενημέρωσης «Κάνε το πλαστικό φανταστικό» υλοποιείται σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, με σημείο εκκίνησης τη Γαλλία, ενώ εκτός από την Ελλάδα θα συμμετάσχουν το Βέλγιο, η Ισπανία και άλλες χώρες.

Πραγματικά, είναι εντυπωσιακές οι πληροφορίες της Coca-Cola, για τα υλικά που χρησιμοποιεί και ανακυκλώνει, αλλα και για τα προϊόντα ένδυσης, που παράγονται από αυτά.

Πάνος Τσαγκαράκης

[email protected]

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.