• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Marketing Browser

Υπάρχει μια απλή αρχή την οποία πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις, όταν αποφασίσουν να μειώσουν το κόστος πωλήσεών τους: Να μη πληγούν οι ίδιες. Μικρές αλλαγές μπορεί να έχουν μεγάλες θετικές και μη αναμενόμενες επιπτώσεις.

Οι επιχειρήσεις σήμερα, προσπαθούν να ισορροπήσουν, σε μια λεπτή γραμμή, μεταξύ της μείωσης των εξόδων και της διατήρησης ικανών πόρων, οι οποίοι θα προστατεύσουν τα υφιστάμενα έσοδα και την μελλοντική τους ανάπτυξη. Το κλειδί σε αυτές τις αλλαγές, είναι η συστηματική αναγνώριση των αποτελεσματικών δικτύων πώλησης και η προώθηση της αποδοτικότητάς τους στην οργάνωση των πωλήσεων.

Για να αυξήσουν την απόδοση των εργαζομένων τους, οι εργοδότες συνήθως επενδύουν σε μια σειρά από οικονομικές ανταμοιβές και κίνητρα για την εκπαίδευση και την κατάρτιση τους. Αυτές οι παραδοσιακές προσεγγίσεις αναπτύσσουν τις δεξιότητες των εργαζομένων και εμπλουτίζουν την εργασιακή τους εμπειρία. Αλλά οι ειδικοί ανακάλυψαν ένα εκπληκτικά απλό τρόπο για την αύξηση της παραγωγικότητας, ο οποίος έχει χαμηλό κόστος και άμεση επίδραση: καλύτερη διάταξη των θέσεων εργασίας στα γραφεία.



Πώς ο ηγέτης θα βεβαιωθεί και θα εξασφαλίσει ότι περιστοιχίζεται από χαρισματικούς ανθρώπους; Από άτομα με ταλέντο, που θα μπορούν και θα δικαιούνται να αφεθούν ελεύθερα από το χαλινάρι της δικής του διάνοιας, κινητοποιούμενα την ίδια στιγμή από αυτήν; Πώς μπορεί να είναι σίγουρος ότι τα υλικά που έχει διαλέξει για την οικοδόμηση του μέλλοντος της εταιρείας του είναι τα κατάλληλα;

Σε όλους μας αρέσει να διαβάζουμε άρθρα με συμβουλές επιτυχίας. Είναι διασκεδαστικά, ευκολοδιάβαστα και τα μοιράζεσαι εύκολα, πράγμα που ίσως εξηγεί γιατί υπάρχουν τόσα πολλά που περιλαμβάνουν καταλόγους για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε προκειμένου να είμαστε επιτυχημένοι μάνατζερ, επιχειρηματίες ή οτιδήποτε άλλο. Και οι συμβουλές που δίνουν, συχνά ακούγονται λογικές.

Αλλά όσο εύπεπτοι και αν είναι αυτοί οι κατάλογοι, τόση ζημιά μπορούν να κάνουν. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους μπορεί να είναι όχι μόνο άχρηστοι, αλλά και δυνητικά επιβλαβείς σε όσους λαμβάνουν αποφάσεις, τα διευθυντικά στελέχη και τους επιχειρηματίες. Οι συγγραφείς ενός άρθρου που δημοσιεύτηκε στο HBR, αναδεικνύουν πολύ εύστοχα τα αρνητικά στοιχεία των καταλόγων αυτών:

Οι πιο επιτυχημένοι επιχειρηματίες στο διεθνές εμπόριο, είναι αυτοί που πιστεύουν ότι το κέρδος προκύπτει από τον όγκο των πωλήσεων και τον τζίρο, σε αντίθεση με πολλούς άλλους και περισσότερο τους Έλληνες, οι οποίοι πιστεύουν ότι αυξάνοντας την τιμή ενός προϊόντος επιτυγχάνουν μεγαλύτερους τζίρους με λιγότερες πωλήσεις. Φαινόμενο που παρατηρείται όχι μόνο στις βιομηχανικές επιχειρήσεις τροφίμων και άλλων καταναλωτικών αγαθών, στις υπηρεσίες των τραπεζών, όπως και στις χρεώσεις των εταιριών κινητής τηλεφωνίας,  αλλά και στους χώρους εστίασης (μπαρ – ρεστοράν και κέντρα διασκέδασης) και τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Η σύγκλιση προϊόντων, υπηρεσιών και περιβάλλοντος των χρηστών αρχίζει να γίνεται πραγματικότητα. Σε αυτό το νέο περιβάλλον, θα εμφανιστούν μεγάλες και απροσδόκητες επιχειρηματικές ευκαιρίες, καθώς και απίθανοι ανταγωνιστές. Για να ευημερήσουν οι επιχειρήσεις πρέπει να εξισορροπήσουν την ευελιξία, με την ανάπτυξη του σχεδιασμού των διαδικασιών και τον συνεχή επανασχεδιασμό του ταξιδιού των πελατών τους.

You need to be a mentor and a coach. You need to know how to empower them, guide them, earn their respect... the last thing you want to be is their boss.

Με τις γιορτές προ των πυλών, ίσως θα πρέπει να επανεξετάσετε το θέμα της πιστότητας των πελατών προς την επιχείρηση και τα προϊόντα σας έτσι ώστε να είστε και εσείς κερδισμένοι και οι πελάτες σας. Κάθε επιχειρηματίας θέλει να έχει πιστούς πελάτες που προτιμούν την επιχείρησή του. Αλλά αν θέλετε αφοσίωση από τους πελάτες σας πρέπει πρώτοι εσείς να τους προσφέρετε τη δυνατότητα να παραμείνουν πιστοί στην επιχείρηση σας. Αν εσείς οι ίδιοι δεσμευτείτε σε πέντε βασικούς τομείς, τότε οι πελάτες σας θα σας ανταμείψουν με την αφοσίωσή τους.

Την εταιρεία μας την οδηγούμε εμείς. Μπορεί να υπάρχει μια προδιαγεγραμμένη πορεία αλλά εμείς ελέγχουμε το γκάζι, το φρένο, το τιμόνι. Σε μας εναπόκειται να αναπτύξουμε ταχύτητα εκεί που πρέπει, να φρενάρουμε εκεί που πρέπει, να στρίψουμε το τιμόνι την ώρα που θα δούμε το δέντρο μπροστά μας.…

Σημαντικά κέρδη υπάρχουν για να ωφεληθούν όσοι τολμήσουν να συνδέσουν το μέλλον τους με την Τεχνητή Νοημοσύνη. Για πολλές επιχειρήσεις, αυτό σημαίνει επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού τους. Το ίδιο ισχύει και για τις χώρες. Ας μην αναφερθούμε στο τι κάνει η Ελλάδα στον τομέα αυτό γιατί θα στεναχωρηθούμε πολύ. Η ομφαλοσκόπηση στην οποία μας οδήγησε η οικονομική κρίση κατά την τελευταία δεκαετία, δεν μας αφήνει να δούμε τις σημαντικές εξελίξεις που συμβαίνουν στον κόσμο γύρω μας. Κυριαρχεί ο αγώνας της επιβίωσης. Όμως, ακριβώς γι αυτό το λόγο πρέπει να ανοίξουμε γρήγορα τα μάτια μας στον έξω κόσμο, να προλάβουμε να επιβιβαστούμε στο τραίνο της ψηφιακής εποχής πριν το χάσουμε οριστικά.

Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών αναγνωρίζει πλέον τα οφέλη της πελατοκεντρικής στρατηγικής. Δηλαδή, υψηλότερα έσοδα, χαμηλότερο κόστος και ισχυρότερη εμπιστοσύνη/πιστότητα των εργαζομένων και των πελατών. Ωστόσο, στην προσπάθεια βελτίωσης των άμεσων αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες και μετασχηματισμού του ταξιδιού τους, πολλές επιχειρήσεις παραβλέπουν την ανάγκη συμμετοχής ολόκληρου του οργανισμού, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών υποστήριξης, που θα οδηγήσει σε έναν πελατοκεντρικό μετασχηματισμό.

Μπορείς να καταλάβεις ότι ένας οργανισμός αντιμετωπίζει προβλήματα στη λήψη αποφάσεων όταν ακούγονται παράπονα όπως ότι «ο οργανισμός είναι ιδιαίτερα πολύπλοκος», «έχει κουλτούρα συναντήσεων για τη λήψη μιας απόφασης» ή «είναι υπερβολικά συναινετικός». Το να είναι ιδιαίτερα πολύπλοκος» μπορεί απλώς να σημαίνει ότι «είναι δύσκολο να γίνουν πράγματα». Και ενώ συχνά υποδεικνύονται πάρα πολλοί ως «ένοχοι», υπάρχουν δομές matrix, στις οποίες παρότι εμπλέκονται παρά πολλοί άνθρωποι, οι ρόλοι τους είναι σαφείς, ο τρόπος λειτουργίας των εργασιών είναι απλός και η λήψη αποφάσεων είναι γρήγορη και αποτελεσματική.

O επιτυχημένος ηγέτης γίνεται αποδεκτός από όλους, έχει τη δύναμη ή το χαρακτήρα να προκαλέσει πράγματα να συμβούν και να κάνει τους ανθρώπους να δουλέψουν για ένα συλλογικό στόχο. Κι όσο και αν η αποτυχία της συνεργασίας και η αποδιοργάνωση είναι χαρακτηριστικά της ανθρώπινης ιστορίας -  σε όλες τις εποχές και σε όλες τις συνθήκες - ένα μπορεί να θεωρήσει κανείς ως δεδομένο: Δεν υπάρχει κανενός τύπου υποκατάστατο ενός μεγάλου ηγέτη. Είναι νομοτελειακό. Τα καλύτερα συστήματα, οι καλύτερες διαδικασίες, οι καλύτεροι οργανισμοί δεν μπορούν να αντέξουν στο χρόνο χωρίς αυτόν.

σελίδα 1 από 101
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman