• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Marketing Browser

Οι επιχειρήσεις που θέλουν να γίνουν πελατοκεντρικές πρέπει να στρέψουν την προσοχή τους από τα εργαλεία στους ανθρώπους τους , προκειμένου οι εργαζόμενοι να σκέφτονται σαν τους πελάτες τους. Η πελατοκεντρικότητα είναι πρωτίστως τρόπος σκέψης και στη συνέχεια διαδικασίες και εργαλεία. Καθώς οι πελατοκεντρικές επιχειρήσεις καθιερώνονται όλο και περισσότερο στην παγκόσμια επιχειρηματική αγορά, η έννοια της πελατοκεντρικότητας πρέπει να εξελιχθεί και να αναπτυχθεί. Η εξέλιξη αυτή θα πρέπει να βασίζεται περισσότερο σε μια σε βάθος, ρεαλιστική και έξυπνη κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών παρά στην ανάπτυξη δεύτερης, τρίτης ή τέταρτης γενιάς εργαλείων.

Στον τοίχο του γραφείου μια μεγάλης φάρμας με οπωροφόρα δέντρα κρέμεται μια επιγραφή. Γράφει : Η καλύτερη στιγμή να φυτέψετε ένα δέντρο είναι είκοσι πέντε χρόνια πριν. Η επόμενη καλύτερη στιγμή είναι σήμερα.

Προνοητικότητα, Προγραμματισμός, Πειθαρχία, Προτεραιότητες. Πολλοί από εμάς πιστεύουμε ότι είμαστε προνοητικοί αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Θα μου πείτε, πόσο προνοητικός μπορεί να γίνει κάποιος στις μέρες μας όταν δεν ξέρει τι του ξημερώνει. Και όμως... 

Στις μέρες μας, πολλοί ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν μια καλή εμπειρία για τους πελάτες τους με όποιο μέσον και αν τους προσεγγίζουν. Ωστόσο, «καλή εμπειρία» πρέπει να είναι η ολοκληρωμένη εμπειρία που έχει ένας πελάτης σε όλα τα σημεία επαφής του με μια επιχείρηση και όχι μόνο σε ένα. Και όταν λέμε σημεία επαφής εννοούμε τόσο μέσω των φυσικών καταστημάτων, όσο και μέσω του τηλεφώνου ή του διαδικτύου και των social media. Άρα, για να προσφέρει κανείς στους πελάτες του μια καλή ολοκληρωμένη εμπειρία σε όλα τα κανάλια, πρέπει να μπορεί να ενορχηστρώσει όλα τα σημεία επαφής μαζί τους με έναν ολιστικό τρόπο. (an integrated customer experience across channels).

Για να ηγηθείτε, θα πρέπει να θυσιάσετε κάποιους προσωπικούς σας στόχους προς όφελος των άλλων. Θα πρέπει να εγκαταλείψετε την άνεσή σας και να κάνετε πράγματα που δεν είχατε ξανακάνει ποτέ. Θα πρέπει να συνεχίσετε να μαθαίνετε και να αναπτύσσεστε  -ακόμα και όταν δεν έχετε καμία διάθεση γι’ αυτό. Θα πρέπει διαρκώς να βάζετε τους άλλους πριν από τον εαυτό σας. Έτσι μόνο έρχεται ο σεβασμός και όχι αυτόματα με το αξίωμα.

Είναι λίγο-πολύ γνωστοί οι τρόποι και τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν οι διευθυντές ή ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων όταν πρόκειται να απολύσουν το προσωπικό τους. Δεν είναι όμως, καθόλου γνωστό, ούτε αποτελεί συνηθισμένη πρακτική, να απολύονται πελάτες. Φαίνεται, ότι το περίφημο «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» δεν ισχύει για τους κακούς πελάτες μιας επιχείρησης.

Η κριτική μπορεί να είναι συναρπαστική, παθιασμένη, διασκεδαστική και να εμπνέει την καινοτομία! Αρκεί να γίνεται με τον κατάλληλο τρόπο. Ας δούμε πώς:

Ένα από τα πιο δημοφιλή μηνύματα για την καινοτομία είναι η αποφυγή κριτικής, βασισμένο στην υπόθεση ότι η κριτική σκοτώνει τη ροή της δημιουργικότητας και τον ενθουσιασμό μιας ομάδας. Η αποστροφή στην κριτική έχει εξαπλωθεί σημαντικά τα τελευταία 20 χρόνια, ειδικά μέσω των υποστηρικτών του αποκαλούμενου «design thinking». (Το 1999, στο video του ABC Nightline “The Deep Dive,” που πυροδότησε το κίνημα αυτό, η κριτική στιγματίστηκε ως αρνητική.) Στην ηλεκτρονική πλατφόρμα διδασκαλίας του IDEO, ο πρώτος κανόνας του brainstorming είναι η "διαφορά στην κρίση". Ωστόσο, οι Roberto Verganti* και Don Norman** προχωρούν ένα βήμα παρακάτω στο HBR  υποστηρίζοντας το εξής: «Όταν κάποιος προτείνει μια ιδέα, μην πείτε " Ναι, αλλά ... " που αποσκοπεί στο να υπογραμμιστούν τα μειονεκτήματα της ιδέας. Ή "Ναι, και ..." που στοχεύει στο να ωθήσει τους ανθρώπους να προσθέσουν τις δικές τους ιδέες πάνω στην αρχική ιδέα».

Κάθε φορά που σκέφτομαι επιτυχημένους ανθρώπους, μια από τις πρώτες ιδιότητές τους που μου έρχεται στο νου είναι η δέσμευση. Το «Θα το κάνω!» Οι τρεις πιο ισχυρές λέξεις στον κόσμο. Απ’ ό,τι φαίνεται η επιτυχία είναι κυρίως ζήτημα επιμονής όταν οι άλλοι έχουν παραιτηθεί. Δεν υπάρχουν απραγματοποιητα όνειρα, μόνο η πεπερασμένη μας αντίληψη για το τι μπορεί να πραγματοποιηθεί.

Μήπως συγκαταλέγεστε στους τυχερούς, που παρόλη την οικονομική ασφυξία που έχουν περιέλθει οι επιχειρήσεις στη χώρα μας, προσληφθήκατε από κάποια;  Αν ναι, τότε είστε τόσο τυχερός, όσο είναι κάποιος που κερδίζει το λαχείο. Συγχαρητήρια! Υπάρχουν, όμως, ορισμένα πράγματα που πρέπει να προσέξετε στη νέα σας θέση. Τι δεν πρέπει να κάνετε σε καμία περίπτωση και τι επιβάλλετε να κάνετε για να ανταποκριθείτε με επιτυχία στις προσδοκίες εκείνων που σας προσέλαβαν. Δεν αναφέρομαι στα βασικά σας καθήκοντα, αλλά στα μικρά καθημερινά πράγματα που μπορεί να φτιάξουν ή να χαλάσουν την επαγγελματική σας εικόνα.

Οι μάνατζερ πρέπει να δίνουν με αυτοπεποίθηση δύσκολα μηνύματα που βασίζοντα σε αναλύσεις, αλλά πρέπει επίσης να είναι ευαίσθητοι στο πώς οι άνθρωποι λαμβάνουν αυτά τα μηνύματα. Οι πιο χαρισματικοί μάνατζερ συγκεντρώνουν όλα τα παρακάτω γνωρίσματα που λειτουργούν συμπληρωματικά σε ένα ενιαίο σύνολο.

Στα τέλη του έκτου μ.Χ. αιώνα, ο Πάπας Γρηγόριος, ανακοίνωσε τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα, τα οποία οι άνθρωποι δεν πρέπει να διαπράττουν, ξεκινώντας από τα λιγότερο σοβαρά για να καταλήξει στα πολύ σοβαρά, όπως: superbia, invidia, ira, avaritia, tristia, gula, and luxuria. Μεταφρασμένα στα ελληνικά: έπαρση, φθόνος, οργή, απληστία, κατήφεια, λαιμαργία και ασέλγεια.

Η εξουσία διαφθείρει απόλυτα. Είναι ναρκωτικό. Το μεγαλύτερο που γνώρισε ποτέ ο κόσμος. Η εξουσία νικάει τον εξουσιάζοντα. 

Όλοι μας κατά καιρούς έχουμε κάνει παρουσιάσεις προϊόντων ή υπηρεσιών. Έχοντας κάνει ο ίδιος πολλές, αλλά και έχοντας συμμετάσχει σε εκατοντάδες άλλες, εκείνες που τελικά έκαναν την διαφορά από τον ανταγωνισμό, ήταν αυτές που δεν πλάτειαζαν, σε περιττές και άνευ ουσίας λεπτομέρειες που αφορούσαν τα επιτεύγματα της επιχείρησης που εκπροσωπούσα, αλλά αυτές που εστίαζαν στα προβλήματα και τις ανάγκες του πελάτη, και του προσέφεραν λύσεις.

σελίδα 1 από 100
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman