ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η αστείρευτη, θετική ενέργεια των motionistas!

10:09 - 14 Ιουλ 2009 | Marketing Browser
Eτσι αποκαλούνται οι fun της ΑΜΙΤΑ ΜΟΤΙΟΝ, του πολύ επιτυχημένου brand της Coca Cola 3E. Μια ονομασία εμπνευσμένη από το εξαιρετικό προϊόν σε γεύση και με μια επικοινωνιακή στρατηγική που εκτός από στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια περιλαμβάνει τα τελευταία χρόνια τη διοργάνωση μιας σειράς καλοκαιρινών events ανά την Ελλάδα με High light την «Ημέρα Θετικής Ενέργειας», που έχει το χαρακτήρα μουσικού φεστιβάλ και τείνει να γίνει θεσμός.

Παρακολουθώντας την επικοινωνία του προϊόντος, με ενδιαφέρον, μπήκα στο site με τίτλο thetikienergia.gr. Κατ' αρχήν να σημειώσουμε ότι πρόκειται για ένα καλοσχεδιασμένο site, πλούσιο σε περιεχόμενο, με καθημερινή ανανέωση, με θέματα που αφορούν το ηλικιακό γκρουπ που στοχεύει το προϊόν.

Ωστόσο, αυτό που μου κέντρισε το ενδιαφέρον δεν ήταν τόσο οι συναυλίες αλλά το τι έγινε πίσω και παράλληλα από αυτές...

Mέσα στο site βρήκα κάποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την Ημέρα Θετικής Ενέργειας που διοργανώθηκε τον περασμένο Σεπτέμβρη στο ΟΑΚΑ: 40.000 παρευρισκόμενοι, 1.190 κιλά απορριμμάτων συνελέχθησαν, 80% του συνολικού όγκου ανακυκλώθηκε, 613 τόνοι CO2 αντισταθμίστηκαν με την υποστήριξη ενός έργου προστασίας κλίματος...
 
Tι σημαίνουν όλα αυτά;

Για την Coca Cola 3E, η περιβαλλοντική υπευθυνότητα πέρα από ουσιαστική δέσμευση είναι και πράξη. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρία επιδιώκει να περιορίζει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της και, παράλληλα, να ευαισθητοποιεί και να κινητοποιεί τους ανθρώπους ώστε να αναπτύξουν και οι ίδιοι μια υπεύθυνη συμπεριφορά απέναντι στον πλανήτη. Στα events και τις συναυλίες που διοργανώθηκαν σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, η Amita Motion με σύνθημα «Φορτίζουμε τον Πλανήτη Θετικά», μετέδωσε μια σειρά περιβαλλοντικών μηνυμάτων στο νεανικό κοινό, γέμισε κάδους ανακύκλωσης τους χώρους των εκδηλώσεων ανά την Ελλάδα και προσκάλεσε ους 40.000 περίπου παρευρισκόμενους να ρίξουν τα απορρίμματα τους εκεί. Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά και συνοψίζονται στα στοιχεία που αναφέραμε προηγουμένως.

Τα θέμα όμως προχώρησε ένα βήμα παραπέρα: Με ειδικές μελέτες υπολογίστηκε το σύνολο του διοξειδίου του άνθρακα που παράχθηκε από τις εκδηλώσεις και η εταιρία προχώρησε στην αντιστάθμιση του. Δηλαδή για τους 613 τόνους CO2 που παρήχθησαν, η Coca Cola αντιστάθμισε τη «ζημιά» υποστηρίζοντας ένα έργο προστασίας κλίματος.*

Το έργο αυτό βρίσκεται στην Κεντρική Αμερική και συγκεκριμένα στη Γουατεμάλα. Ονομάζεται «Hydro Electricity in Pueblo Nuevo Vinas» και πρόκειται για ένα εργοστάσιο υδροηλεκτρικής ενέργειας, που αντισταθμίζει με τη λειτουργία του περίπου 200.000 τόνους CO2. Αποτελεί παράλληλα μια μόνιμα ανανεώσιμη πηγή ενέργειας, αλλά συνδέεται και με ένα πρόγραμμα αναδάσωσης που αποσκοπεί στη συγκέντρωση της βροχής και στον καθαρισμό της ατμόσφαιρας. Τέλος, προσφέρει στους κατοίκους της περιοχής περίπου 500 θέσεις εργασίας, μόνιμες και εποχιακές.

*Η έννοια της αντιστάθμισης έχει θεσπιστεί από το Πρωτόκολλο του Κιότο. σύμφωνα με το οποίο οι 37 ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου, που είναι υπεύθυνες για την εκπομπή αέριων ρύπων στην ατμόσφαιρα - σαν αποτέλεσμα των 150 ετών βιομηχανικής δραστηριότητας - έχουν τη δυνατότητα να «ανταλλάξουν» τους αέριους ρύπους που παράγουν με την υποστήριξη έργων προστασίας κλίματος pσε αναπτυσσόμενες χώρες. Η Ελλάδα, που συμπεριλαμβάνεται στις αναπτυγμένες χώρες, έχει πλήρως αναγνωρίσει τις δεσμευτικές αρχές του Πρωτοκόλλου που έχουν εφαρμογή και σε επίπεδο ιδιωτικής πρωτοβουλίας.

Αυτή ήταν μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία που αποδεικνύει πόσο σημαντική είναι η εφαρμογή προγραμμάτων ΕΚΕ στην πράξη και όχι μόνο στις διαφημιστικές καταχωρίσεις. Μακάρι το παράδειγμα να ακολουθήσουν και άλλες μεγάλες εταιρίες και οργανισμοί.

Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]  

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.