ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ουκ εν τω πολλώ το ευ!

09:18 - 06 Οκτ 2009 | Marketing Browser
Το δίδαγμα, που ελπίζω να έγινε αντιληπτό από τις επιχειρήσεις λιανικών πωλήσεων και δη των καταστημάτων ένδυσης και υπόδησης, προκύπτει από τα αποτελέσματα των πωλήσεων στις πρόσφατες εκπτώσεις και με δεδομένη την επιμήκυνση τους σε δεκαήμερα προσφορών, προκειμένου να ξεπουλήσουν τα καλοκαιρινά πλεονάζοντα εμπορεύματά τους.

Το αρνητικό κλίμα, που προκάλεσαν αφενός η οικονομική κρίση και αφετέρου η προεκλογική περίοδος, είχε σαν αποτέλεσμα τη μείωση της αγοραστικής κίνησης και του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, στην πληθώρα εμπορευμάτων και προσφορών, τόσο στην ποσοτική γκάμα μοντέλων-προϊόντων όσο και στο εύρος των εκπτώσεων σε αυτά.

Το αποτέλεσμα των εκλογών (όπως είναι φυσικό μετά από κάθε ανατροπή μιας πολιτικής που δεν υποστήριξε την ανάκαμψη της αγοράς), προσφέρει την αίσθηση της αισιοδοξίας και της ελπίδας στους καταναλωτές, αλλά και στους εμπόρους, για καλύτερες μέρες.

Ανεξάρτητα, όμως, από το αποτέλεσμα των εκλογών και τον άνεμο αισιοδοξίας που αποπνέει, οι έμποροι θα πρέπει να πήραν τα μηνύματα από τους καταναλωτές και το ενδιαφέρον που επέδειξαν στις πρόσφατες εκπτώσεις και τις μαραθώνιες προσφορές, που στο τέλος της ημέρας καταδεικνύουν ότι οι καταναλωτές πλέον περιμένουν λιγότερο τις ποσοτικές επιλογές και αποζητούν ποιότητα στα προσφερόμενα εμπορεύματα.

Με το βλέμμα λοιπόν στραμμένο στις εορτές των Χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς, οι έμποροι θα πρέπει να εστιάσουν την προσοχή τους σε λιγότερα εμπορεύματα με ποιοτικό ενδιαφέρον.

Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.