ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η cosmote, βρήκε...τον cosmο της

13:33 - 26 Φεβ 2009
Η αλήθεια είναι ότι, όταν πρωτοείδα τη νέα εταιρική διαφήμιση της cosmote στην τηλεόραση, πριν ακόμα φτάσει στο τέλος της, είπα στον εαυτό μου, ουαου, τι καταπληκτική παραγωγή είναι αυτή; Μου θύμισε λίγο την εξαιρετική ταινία φαντασίας «το πέμπτο στοιχείο», με τον Bruce Willis, μέχρι που έφτασε στο τέλος και εμφανίστηκε το εταιρικό μήνυμα «ο κόσμος μας, εσύ».

Τρεις λέξεις που εμπεριέχουν τόσες πολλές στιγμές και δραστηριότητες του κόσμου των σύγχρονων νέων, όσες και η φαντασία του δημιουργού του τηλεοπτικού σποτ.

Το γεγονός είναι ότι, για το υπόλοιπο της βραδιάς έκανα ζάπινγκ για να την πετύχω σε κάποιο άλλο κανάλι, πιστεύοντας ότι κάτι μου ξέφευγε και όσο περισσότερο την παρακολουθούσα τόσο περισσότερο εκτιμούσα το brand inspiration άλλα και τη διαφοροποίηση του brand positioning της εταιρίας. Βλέπετε, είναι άλλο να φαντάζεσαι και να προσπαθείς να πείσεις τους καταναλωτές ότι είσαι ο καλύτερος και άλλο να το κατορθώνεις με εμπνευσμένο και δημιουργικό επικοινωνιακά τρόπο.

Η νέα εταιρική διαφημιστική καμπάνια της cosmote, είναι ο κόσμος της γενιάς Υ, δηλαδή, της φαντασίας, των αισθήσεων, της δράσης, της περιπέτειας, της διασκέδασης, της τεχνολογίας και των σχέσεων με κορυφαία την αγάπη. Αυτά αποπνέει η εντυπωσιακή παραγωγή και κινηματογράφηση του τηλεοπτικού σποτ, η οποία σε ένα βαθμό, μπορεί να χαρακτηριστεί και ταινία πολύ μικρού μήκους. Επίσης, είναι αξιοσημείωτη η αλλαγή του εταιρικού χρώματος στο pack shot του spot, από το προηγούμενο αντιαισθητικό λαχανί, στο σοφιστικέ πράσινο green forest.

Είναι προφανές ότι, η εταιρία βρήκε τους κατάλληλους brand creators και strategist για να επικοινωνήσει αυτό που ακριβώς είναι o leader στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας και διαδικτυακών - συναφών υπηρεσιών.

Το αξιοσημείωτο όμως, είναι ότι η cosmote είναι και, εν μέρει δημόσια επιχείρηση, πράγμα που σημαίνει ότι αν προσπαθήσουν και κάποιες άλλες, αμιγώς δημόσιες επιχειρήσεις και ακολουθήσουν το παράδειγμα της cosmote. Δηλαδή, να βελτιώσουν την εταιρική εικόνα τους με επίκεντρο των άνθρωπο και όχι μόνο. Τότε, ίσως να υπάρξει ελπίδα και φως γι’ αυτές. ’λλα, χρειάζονται συνταγές με έμπνευση και θάρρος.

Ένα λαμπρό παράδειγμα είναι η διαφημιστική καμπάνια με την οποία επιχείρησε το Υπουργείο Οικονομίας, επί υπουργίας του κ. Αλογοσκούφη, να εκπαιδεύσει τον έλληνα πολίτη [για πολλά μπορούν να τον κατηγορούν διάφοροι, αλλά προσωπικά, πιστεύω ότι, πρέπει να πάρει πολλά credits], γιατί ήταν ο μόνος Υπουργός Οικονομίας στη σύγχρονη πολιτική ζωή, ο οποίος είχε το θάρρος και την έμπνευση να επικοινωνήσει, έστω και καθυστερημένα στον έλληνα πολίτη με αφοπλιστικό αλλά και σαφή τρόπο ότι, η φορολογική συνείδηση είναι υπόθεση όλων των πολιτών {ποτέ δεν κατάλαβα γιατί ο νυν υπουργός την απέσυρε}.

Συγχαρητήρια στην cosmote και τους συνεργάτες της για την εξαιρετική δουλειά!!!

Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.