• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Οι διαφημίσεις πολλών προϊόντων μας μεταφέρουν σε ένα τέλειο κόσμο με τέλειους ανθρώπους, προσδοκώντας να μας πείσουν ότι αυτό που βλέπουμε είναι αληθινό. Αλλά στην πραγματικότητα μόνο αληθινός δεν είναι! Άλλωστε, ο ουσιαστικός σκοπός της διαφήμισης διαφόρων προϊόντων, είναι να τα συνδέσει συναισθηματικά με τους καταναλωτές, έτσι ώστε να καταξιωθούν στη συνείδηση τους και να τα αγοράσουν στην πρώτη ευκαιρία. Και αυτό, δεν μπορεί να γίνει με απόλυτα ρεαλιστικό τρόπο από τους διαφημιστές – τουλάχιστον για τα προϊόντα ομορφιάς κλπ.

Τι να γράψει κάποιος για τις επιχειρήσεις και την αγορά σήμερα και με τι όρεξη, όταν η χώρα του και ο πλανήτης ολόκληρος είναι αντιμέτωπος με έναν αόρατο εχθρό που έχει ήδη πάρει τη ζωή χιλιάδων συνανθρώπων μας; Τα πάντα και οι πάντες δοκιμάζονται και μια ευχή έρχεται στο μυαλό όλων μας, να βγούμε όσο πιο αλώβητοι γίνεται και να ξαναρχίσουμε από την αρχή. Ένα είναι σίγουρο, ότι η επιστήμη θα τον νικήσει και εμείς θα βγούμε πιο δυνατοί και καλύτεροι άνθρωποι με νέα, πιο υγιή αντίληψη για τη ζωή

Επέλεξα λοιπόν να σας ανεβάσω ένα κείμενο με ιστορικές αναφορές για τον σημαντικό ρόλο που έπαιξε ο παραγωγικός ανταγωνισμός στην Αναγέννηση.

Είναι γεγονός (όπως δείχνουν έρευνες διεθνώς), ότι η word – of – mouth μετάδοση ενός μηνύματος, αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα, για το 20-50 τοις εκατό, όλων των αποφάσεων αγοράς ενός προϊόντος. Η επιρροή, που ασκεί στις αποφάσεις, είναι ακόμα μεγαλύτερη όταν οι καταναλωτές αγοράζουν ένα προϊόν για πρώτη φορά ή όταν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, είναι σχετικά ακριβά. Οι παράγοντες αυτοί, τείνουν να κάνουν τους καταναλωτές να αναζητούν σκοπίμως, περισσότερες πληροφορίες και γνώμες, από ότι θα έκαναν σε άλλες περιπτώσεις. 

Παρόλο που οι εταιρείες διατυμπανίζουν εδώ και πολύ καιρό ότι επιθυμούν να βρίσκονται κοντά στους πελάτες τους, η ψηφιακή εποχή τους αναγκάζει να το κάνουν πραγματικά, καθώς τους προσφέρει καλύτερα μέσα για να το πετύχουν. Από τη στιγμή που οι καταναλωτές συνήθισαν στις online εμπειρίες που τους προσφέρουν οι επιχειρήσεις τύπου Amazon και Apple, περιμένουν όλο και περισσότερο και από τις υπόλοιπες εταιρείες να ανταποκρίνονται γρήγορα σε ερωτήσεις, να προσαρμόζουν απρόσκοπτα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να παρέχουν εύκολη πρόσβαση πληροφόρησης στους πελάτες τους όταν τη χρειάζονται.

Δεν με πληρώνουν αρκετά για να κάνω κάτι τέτοιο! Πώς περιμένετε από μένα να εργαστώ σε αυτές τις συνθήκες; Μου ζητάτε κάτι που είναι αδύνατο! Περιστοιχίζομαι από ανόητους!

Πολλοί από εμάς πιστεύουμε ότι είμαστε προνοητικοί αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Θα μου πείτε, πόσο προνοητικός μπορεί να γίνει κάποιος στις μέρες μας όταν δεν ξέρει τι του ξημερώνει. Και όμως...

Υπάρχει μια τάση να υποθέτουμε ότι κάποιος πωλητής έχασε μια πώληση επειδή το προϊόν που προσπάθησε να πουλήσει ήταν κατώτερο, κατά κάποιο τρόπο, των προσδοκιών του αγοραστή. Ωστόσο, στην πλειονότητα των ερευνών, οι αγοραστές κατατάσσουν ως ισοδύναμα τα συνολικά χαρακτηριστικά των ανταγωνιστικών προϊόντων. Αυτό υποδηλώνει ότι υπάρχουν άλλοι παράγοντες που ξεχωρίζουν έναν νικητή από τους υπόλοιπους. Γιατί, λοιπόν, ένας πωλητής, μπορεί να χάσει μια πώληση;

Κάθε δημόσιος οργανισμός ή υπηρεσία, η οποία έρχεται σε επαφή καθημερινά με μεγάλο αριθμό πολιτών, συνήθως ανακαλύπτει πως η αυξημένη ζήτηση για την εξυπηρέτηση των πολιτών που απευθύνονται σε αυτήν είναι πολλαπλάσια των δυνατοτήτων της, με αποτέλεσμα οι πολίτες να μην ικανοποιούνται από το επίπεδο εξυπηρέτησης που λαμβάνουν.

Αυτό που είναι σαφές, είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί έχουν μια άλλη, ιδιαίτερη ικανότητα αντίληψης και ανάλυσης των προβλημάτων που δημιούργησε η οικονομική κρίση και σκέπτονται με τελείως διαφορετικό τρόπο από άλλους συναδέλφους τους. Ίσως, να έχουν διαφορετικό DNA, που τους βοήθα να δημιουργούν καινοτομικά προϊόντα - υπηρεσίες τα οποία τους κατατάσσουν στην ξεχωριστή κατηγορία των ηγετών. 

Έρχεται κάποια στιγμή που όλοι φτιάχνουμε μια λίστα με αυτά που θέλουμε να αλλάξουμε στη ζωή μας, να βελτιώσουμε, ή να ξεκινήσουμε. Μια καλή ιδέα θα ήταν να ξεκινήσουμε με τον χώρο που περνάμε τις περισσότερες ώρες της ημέρας, την εργασία μας - και ποια είναι αυτά τα στοιχεία που θα μπορούσαν να μας κάνουν καλύτερους μάνατζερ . Ας δούμε αυτά που φαίνεται ότι μπορούν να αξιοποιηθούν ευκολότερα.

Υπάρχει μια απλή αρχή την οποία πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις, όταν αποφασίσουν να μειώσουν το κόστος πωλήσεών τους: Να μη πληγούν οι ίδιες. Μικρές αλλαγές μπορεί να έχουν μεγάλες θετικές και μη αναμενόμενες επιπτώσεις.

Οι επιχειρήσεις σήμερα, προσπαθούν να ισορροπήσουν, σε μια λεπτή γραμμή, μεταξύ της μείωσης των εξόδων και της διατήρησης ικανών πόρων, οι οποίοι θα προστατεύσουν τα υφιστάμενα έσοδα και την μελλοντική τους ανάπτυξη. Το κλειδί σε αυτές τις αλλαγές, είναι η συστηματική αναγνώριση των αποτελεσματικών δικτύων πώλησης και η προώθηση της αποδοτικότητάς τους στην οργάνωση των πωλήσεων.

Για να αυξήσουν την απόδοση των εργαζομένων τους, οι εργοδότες συνήθως επενδύουν σε μια σειρά από οικονομικές ανταμοιβές και κίνητρα για την εκπαίδευση και την κατάρτιση τους. Αυτές οι παραδοσιακές προσεγγίσεις αναπτύσσουν τις δεξιότητες των εργαζομένων και εμπλουτίζουν την εργασιακή τους εμπειρία. Αλλά οι ειδικοί ανακάλυψαν ένα εκπληκτικά απλό τρόπο για την αύξηση της παραγωγικότητας, ο οποίος έχει χαμηλό κόστος και άμεση επίδραση: καλύτερη διάταξη των θέσεων εργασίας στα γραφεία.



Σε όλους μας αρέσει να διαβάζουμε άρθρα με συμβουλές επιτυχίας. Είναι διασκεδαστικά, ευκολοδιάβαστα και τα μοιράζεσαι εύκολα, πράγμα που ίσως εξηγεί γιατί υπάρχουν τόσα πολλά που περιλαμβάνουν καταλόγους για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε προκειμένου να είμαστε επιτυχημένοι μάνατζερ, επιχειρηματίες ή οτιδήποτε άλλο. Και οι συμβουλές που δίνουν, συχνά ακούγονται λογικές.

Αλλά όσο εύπεπτοι και αν είναι αυτοί οι κατάλογοι, τόση ζημιά μπορούν να κάνουν. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους μπορεί να είναι όχι μόνο άχρηστοι, αλλά και δυνητικά επιβλαβείς σε όσους λαμβάνουν αποφάσεις, τα διευθυντικά στελέχη και τους επιχειρηματίες. Οι συγγραφείς ενός άρθρου που δημοσιεύτηκε στο HBR, αναδεικνύουν πολύ εύστοχα τα αρνητικά στοιχεία των καταλόγων αυτών:

σελίδα 1 από 90
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman