ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ο θαυμαστός κόσμος του διαδικτύου, εμπνέει τους σχεδιαστές μόδας!

09:32 - 01 Φεβ 2010
Παραδοσιακά, ο κόσμος των παιχνιδιών στα computer, υποτίθεται, ότι κυριαρχείται από τους άνδρες. Ωστόσο, η πλάστιγγα μεταξύ των φύλων, έχει αρχίσει να βαραίνει από την πλευρά των γυναικών, καθώς ο αριθμός των γυναικών που παίρνουν μέρος στα παιχνίδια του διαδικτύου βαίνει αυξανόμενος. Την τάση αυτή, αναγνώρισαν γρήγορα αρκετοί μεγάλοι σχεδιαστές μόδας, όπως οι Giorgio Armani, Norma Kamali και Zach Posen, οι οποίοι επεκτείνουν τη δραστηριότητα τους στην εικονική αγορά (virtual market). Έτσι, στοχεύουν στο νέο στυλ των συνειδητοποιημένων γυναικών παικτών του διαδικτύου. Παρεμβαίνοντας με ελκυστικά, εικονικά designs, τα οποία ενδεχομένως να οδηγήσουν σε πραγματικές πωλήσεις.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε πέρυσι το Entertainment Software Association, η μέση ηλικία των παικτών του διαδικτύου είναι τα 35 έτη, ενώ η μέση ηλικία του πιο συχνού παίκτη-αγοραστή παιχνιδιών είναι τα 39 έτη, εκ των οποίων το 37 τοις εκατό είναι γυναίκες, οι οποίες ανέφεραν, ότι προτιμούν να παίξουν κάποιο παιχνίδι στο διαδίκτυο αντί να παρακολουθήσουν τηλεόραση. Το  γεγονός αυτό είχε σαν αποτέλεσμα, οι γυναίκες παίκτριες, να αποτελούν βασικό διαφημιστικό στόχο για τα επώνυμα ενδύματα, όπως προκύπτει από την έρευνα που πραγματοποίησε για την UK National Gamers Survey, η παγκόσμια εταιρία ερευνών TNS, και το site με πληροφορίες για τα computer games, Gameindustry.com

Βέβαια, η λιανική, αποτελεί πλέον ένα μεγάλο μέρος του εικονικού εμπορίου. Ενδύματα και αξεσουάρ, αριθμούν το 40 τοις εκατό των πωλήσεων του Second Life, ενός εικονικού παιχνιδιού όπου ο Giorgio Armani έστησε το δικό του avatar καθώς και ένα εικονικό κατάστημα το 2007.

Τον περυσινό Σεπτέμβριο, η Roiworld.com, που σχεδιάζει εικονικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο, λανσάρισε ένα παιχνίδι με το όνομα «η ντουλάπα των σχεδιαστών» συστήνοντας την designer Norma Kamali - και τα εικονικά της σχέδια - στα τρία εκατομμύρια χρήστες της. Οι παίκτριες, επιλέγοντας ένα avatar, δοκιμάζουν τα μοντέλα της σχεδιάστριας από την ντουλάπα που είναι γεμάτη με τη συλλογή για την  Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2010, ντύνοντας έτσι εικονικά τον εαυτό τους. Μετά από αυτή τη διαδικασία, οι παίκτριες μπορούν να συμμετάσχουν σε συζήτηση με άλλες παίκτριες, να κρίνουν τις επιλογές τους και να μιλήσουν απ’ ευθείας με την ίδια την σχεδιάστρια. Όπως δήλωσε η Norma Kamali “τα παιχνίδια στο διαδίκτυο, είναι χρήσιμα στους σχεδιαστές μόδας, γιατί δημιουργούν διαδραστικότητα και οικειότητα με τα brands”.

Τον περασμένο μήνα ο Αμερικανός σχεδιαστής Zach Posen, πήρε μέρος στο λανσάρισμα του Next Island, ενός εικονικού κόσμου που έκανε το ντεμπούτο του αυτό τον μήνα, σαν μέρος του σουηδικού παιχνιδιού - πλατφόρμας Entropia, ένα online εικονικό σύμπαν με πολλαπλούς παίκτες. Ο Posen συμμετείχε για να προωθήσει τα εικονικά αλλά και τα πραγματικά μοντέλα του online.

Ο σχεδιαστής Ralph Lauren εξέφρασε και αυτός το ενδιαφέρον του για την εταιρία. Όσο περισσότεροι σχεδιαστές συμμετέχουν στο Next Island, τόσο οι παίκτριες θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν όχι μόνο τα ρούχα των σχεδιαστών που προτιμούν, αλλά τελικά να επισκεφτούν τα ”Islands” και άλλων σχεδιαστών.

Ένας θαυμαστός καινούργιος κόσμος είναι ήδη εδώ και όπως φαίνεται ανοίγει νέους ορίζοντες όχι μόνο στη διάσκέδασή μας αλλά και στο μάρκετινγκ!

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.