ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Χαρτογραφήστε τη συμπεριφορά των καταναλωτών!

08:51 - 17 Ιουν 2010
Έχετε σκεφτεί ποτέ, ότι αν χαρτογραφήσετε τη συμπεριφορά των καταναλωτών και αναρτήσετε τα αποτελέσματα με διαδραστικές εικόνες στο διαδίκτυο, αυτό θα βοηθούσε να πραγματοποιηθούν τα όνειρά σας για την καλύτερη προώθηση των προϊόντων σας;

Ο ερευνητής Christophe Aguiton, της γαλλικής εταιρίας κινητής τηλεφωνίας Orange, σε πρόσφατη ομιλία του εκθείασε τα πλεονεκτήματα της χαρτογράφησης με εικόνες, στον σημερινό κοινωνικό διαδικτυακό κόσμο, και τα παρομοίασε με «μηχανή» αναζήτησης των ανθρώπινων ονείρων. Η δημιουργική τεχνολογία, συνηγορεί στα λεγόμενα του Aguiton. Όπως ο ίδιος σημειώνει, οι marketers μπορούν να δημιουργήσουν χάρτες, οι οποίοι θα βασίζονται σε πληροφορίες για τις ανθρώπινες σκέψεις και δραστηριότητες.

Για παράδειγμα, χρησιμοποιεί την παραμονή της Πρωτοχρονιάς στο Παρίσι και την εκρηκτική εικόνα που δημιουργούν τα διαθέσιμα SMS μηνύματα και τις πληροφορίες που προσφέρουν. Είναι σκέτη μαγεία!

Στην Αγγλία δε, το BBC, έχει δημιουργήσει χάρτες πληροφοριών για να προωθήσει την τηλεοπτική σειρά «The Truth About Crime». Οι χάρτες εμφανίζουν, που και πότε το έγκλημα είναι συχνό σε μια περιοχή, δείχνοντας, ένα βρετανικό ταχυδρομικό κώδικα. Μπορεί κανείς να διαπιστώσει ακόμα, πως το έγκλημα είναι πιο έντονο τη νύχτα στα bars, ή πως συμβαίνουν μικροκαβγάδες με νέους, μετά την αποχώρηση τους από τα σχολεία. Το BBC, έχει επίσης συνδυάσει τη φαντασία με τη δράση, συμβουλεύοντας τους τηλεθεατές πως μπορούν να «νοιώθουν» το έγκλημα στα σημεία που συμβαίνει και τους βοηθά να κάνουν περισσότερα για να το καταπολεμήσουν στις τοπικές κοινωνίες τους.

Οι δυνατότητες για αυτή την τεχνολογία είναι απεριόριστες. Η εικονοποίηση της πληροφορίας, μπορεί να δώσει χρώμα στην προοπτική παρακολούθησης ενός συγκροτήματος, ή να εξηγήσει τι λένε οι κινηματογραφικές μας συνήθειες για κάθε έναν από εμάς. Για παράδειγμα, Το «the World of 100 projects» π.χ., χρησιμοποιεί απλές εικόνες για να ερμηνεύσει τις δημογραφικές σχέσεις της παγκόσμιας κοινωνίας.

Ο Aguiton πιστεύει, ότι αυτό προσφέρει ένα ισχυρό μήνυμα στους marketers. Δηλαδή πως  η εκπληκτική δημιουργία χαρτών συμπεριφοράς, μπορεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βλέπουν πλέον τον κόσμο γύρω τους. Επίσης, πως μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουν τους ίδιους. Και χαρτογραφώντας τον τρόπο με τον οποίο (οι πληροφορίες), αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα/υπηρεσίες τους, να  δημιουργήσουν μια φανταστική εικόνα στην ιστοσελίδα τους ή στο Facebook. Η εικονοποίηση μόλις άρχισε!

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.