Το Facebook αντιπροσωπεύει το 8,48% των κλικ σε αναζήτηση στο τελευταίο τρίμηνο του 2012, ακολουθούμενο από το YouTube με 5,55% και το Yahoo με 2,63%.
- Facebook 8.48%
- YouTube 5.55%
- Yahoo 2.63%
- Wikipedia 2.01%
- Amazon 1.40%
Περίπου 10 ιστοσελίδες κατέλαβαν το 16% του συνόλου των πληρωμένων σε αναζήτηση κλικ στο τέταρτο τρίμηνο του 2012 (4Q12). Με την Amazon, να αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μερίδιο σε αναζήτηση κλικ, με 4,19%, ακολουθούμενη από το eBay με 3,46%
- Amazon 4.19%
- eBay 3.46%
- eHow 2.44%
- BestBuy 1.06%
- Yahoo Shopping 0.85%
Πηγή: Experian Marketing Services’Hitwise