ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Μπορεί η Apple και η Samsung να ‘χουν το όνομα, αλλά η Amazon έχει τη χάρη…

01:09 - 19 Μαρ 2014
Φαίνεται ότι άλλα brands έχουν το όνομα και άλλα τη χάρη. Αυτό προκύπτει τουλάχιστον από έρευνα της εταιρείας παρακολούθησης τηλεοπτικών διαφημίσεων Ace Metrix, η οποία επιβεβαίωσε ότι πράγματι, κατά το περσινό έτος, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις της Apple επικράτησαν της αντίπαλου της Samsung. Ωστόσο, στο τέλος του έτους η ίδια έρευνα διαπίστωσε ότι στην πραγματικότητα η μάρκα που έκανε την πιο αποτελεσματική διαφήμιση, μεταξύ των μεγαλυτέρων εταιρειών κινητών συσκευών, ήταν η Kindle της Amazon…

Η Ace Metrix κατέληξε σε αυτό το συμπέρασμα από την κατάταξη στις μάρκες κινητών που βασίζονται στο μέσο όρο του Ace Score, ένα σύνθετο αριθμό που κατατάσσει  κάθε μια από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις στις ΗΠΑ.  Διερευνά μέσω δημοσκοπήσεων τους  καταναλωτές σχετικά με την παρακολούθηση των εν λόγω διαφημίσεων αλλά και την πειστικότητα τους . Το Ace Score των διαφημίσεων της Kindle, έφτανε κατά  μέσο όρο το 578, ενώ αντιστοίχως για τη  Samsung ήταν 558 και για την Apple 553.

Μπορείτε να δείτε στον πίνακα την πλήρη κατάταξη της Ace Metrix για την κατηγορία των κινητών. Όπως μπορείτε να παρατηρήσετε τα κινητά τηλέφωνα της Samsung και της Apple ξεπεράστηκαν επίσης  από τα Windows και τα LG:

screen shot 2014-03-11 at 3.07.09 pm

Ο θρίαμβος της Amazon σε αυτή την κατηγορία είναι αξιοσημείωτος. Σύμφωνα με την Ad Age Data Center, η εταιρεία δαπάνησε  147.800.000 δολάρια ΗΠΑ σε τηλεοπτική διαφήμιση κατά το 2012, δηλαδή κατά πολύ λιγότερα από τα 575.200.000 δολάρια της Apple και τα 451.800.000 δολάρια που δαπάνησε η Samsung.

Στην έκθεση της Ace Metrix γίνεται σαφές ότι  Kindle κέρδισε την κατηγορία επειδή οι διαφημίσεις της εστίασαν στην ευχρηστία και στην απλότητα των προϊόντων της. Αυτά τα χαρακτηριστικά ήταν εμφανή στις δύο πιο δημοφιλείς διαφημίσεις της, που υποστηρίχθηκαν από το  βίντεο tech της Kindle, που εμφανίζει μια ελκυστική γυναίκα με το όνομα "Mayday Amy" να δείχνει σε  εμβρόντητους άνδρες πώς να χρησιμοποιούν τις δικές τους συσκευές.

Η έκθεση αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει τη δημοτικότητα της Amazon που προέκυψε από τα ευρήματα του You Gov Brand index, μια μελέτη που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο διαπιστώνοντας  ότι το «everything store - κατάστημα για τα πάντα» ήταν η μάρκα για την οποία οι καταναλωτές των ΗΠΑ είχαν την μεγαλύτερη εκτίμηση κατά το 2013.

Πηγή: Business Insider 

Τελευταία τροποποίηση στις 13:57 - 17 Μαρ 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.