Σαββάτο, 14 Δεκεμβρίου 2019 08:21:15 ΜΜ
Reporter on Facebook Reporter on Twitter RSS Feed Mobile Site
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • |
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Ναυτιλία
    • Επιχειρήσεις
      • Leasing
      • Αγροτικά
      • Αερομεταφορές
      • Ασφάλειες
      • Αυτοκίνητο
      • Βιομηχανία
      • Διαφήμιση
      • Εκδόσεις
      • Εμπόριο
      • Ενδυση
      • Ενέργεια
      • Επενδύσεις
      • Ηλεκτρονικά
      • Καλλυντικά
      • Καπνοβιομηχανία
      • Κατασκευές
      • Κλωστοϋφαντουργία
      • Κοσμήματα
      • Mέταλλα
      • Μεταφορές
      • Πληροφορική
      • Τηλεόραση & Ψυχαγωγία
      • Τηλεπικοινωνίες
      • Τουρισμός
      • Tράπεζες
      • Τρόφιμα & Ποτά
      • Τσιμέντα & Ορυκτά
      • Τυχερά παιχνίδια
      • Υδρευση
    • Τεχνολογία
    • Trends
    • Υγεία
    • Περιβάλλον
  • Απόψεις
    • Ανεμοδείκτης
    • Από θέσεως...
      • Γρηγόρης Νικολόπουλος
      • Άγγελος Στάγκος
      • Τάκης Λαϊνάς
      • Νικηφόρος Μαλεβίτης
      • Δημήτρης Καστριώτης
      • Κωνσταντίνος Αλεξάκος
      • Dino Koutsolioutsos
      • Γιώργος Σμυρνής
      • Νίκος Χρυσολωράς
      • Χρήστος Ρεβελιώτης
      • Χρήστος Ιωάννου
      • Μάνος Ρούσσος
      • Δημήτρης Ρούλιας
      • Γιαννης Tσαμουργκέλης
      • Νικόλαος Καραμούζης
      • Δημήτρης Μάρδας
      • Μωρίς Καπουάνο
      • Δημήτρης Τριανταφυλλίδης
      • Γιώργος Γεωργιόπουλος
      • Βασίλης Νικολόπουλος
      • Κωνσταντίνος Τσίμας
      • Γιώργος Kοντογιάννης
      • Αριστοτέλης Αϊβαλιώτης
      • Μέμος Κολιάτσος
      • Παύλος Ευθυμίου
      • Νίκος Χριστοδούλου
      • Πέτρος Μίχος
      • Αλέξανδρος Κοτσανάς
      • Μάκης Ανδρονόπουλος
      • Χρήστος Φαρμάκης
      • Στέλιος Χριστόπουλος
      • Δημήτρης Η. Χατζηδημητρίου
      • Γιώργος Ανδρουτσόπουλος
      • Χρήστος Αλωνιστιώτης
      • Νίκος Ζόνζηλος
      • Κ. Αντωνίου
      • Dr. Σωτήρης Αδαμίδης
      • Ο Διπλωμάτης
      • Λουκία Γυφτοπούλου
      • Ευάγγελος Ιωαννίδης
      • Γιάννος Γραμματίδης
      • Στέλιος Κοντέας
      • Βασίλης Δαλαμάγκας
      • Νίκος Ταχτσίδης
      • Βασίλης Βασιλόπουλος
      • Μιλτιάδης Μακρυγιάννης
      • Κωνσταντίνος Σταμπόλας
      • Αναστασία Μήλιου
      • Βίκυ Ευαγγελίου
      • Φανή Πρεβέντη
      • Πέγκυ Βελλιώτου
      • Γιώργος Η. Χατζηδημητρίου
      • Κώστας Τσαρούχας
      • Γιώργος Λεβέντης
      • ck
      • Ανδρέας Κούτρας
      • Χρήστος Πέτκος
      • Διονύσιος Ρίζος
      • Δημήτρης Καρέλας
      • Παναγιώτης Καρκατσούλης
      • Ηλιάνα Χατζηδημητρίου
      • Γιάννης Πανούσης
      • Νίκος Ρούσσης
      • Σταύρος Μαυρουδέας
      • Δημοσθένης Δέπος
      • Παντελής Μάσσος
      • Πέτρος Μεσοχωρίτης
      • Γιώργος Αλεξάκης
      • Κωνσταντίνος Μίχαλος
      • Γιώργος Μαυρωτάς
      • Δημήτρης Μάνος
      • Κωνσταντίνος Δέδες
      • Άγγελος Κωβαίος
      • Αναστασία Μοσχοβάκη
      • Μιχάλης Στρατηγάκης
      • Θόδωρος Τσίκας
      • Σπύρος Πολυχρονόπουλος
      • Μιχάλης Καρχιμάκης
      • Νίκος Δ. Καβουρίνος
      • Χάρης Αποστολόπουλος
      • Μάνος Επιτροπάκης
      • Ο οικονομολόγος
      • Σοφία Κοκκίνη
      • Γιώργος Προκοπάκης
      • Διονύσης Σκαλτσάς
      • Κωνσταντίνος Φίλης
      • Αντώνης Ζαΐρης
      • Γιώργος Σκορδίλης
      • Σπύρος Βρεττός
      • Ο Ασφαλιστής
      • Ιωάννα Καραχάλιου
      • Αντώνης Δουμάνογλου
      • Αθανάσιος Παπανδρόπουλος
      • Δημήτρης Στεργίου
      • Ανδρέας Πουλόπουλος
      • Μιχάλης Μάρκου
      • Ανέστης Ντόκας
      • Σταύρος Κωνσταντινίδης
      • Νίκος Σίμος
      • Δημήτρης Κωνσταντάρας
      • Δημήτρης Καπράνος
      • Μιχάλης Μουσσού
      • Νίκος Χαριτάκης
      • Γεράσιμος Γασπαρινάτος
      • Ανδρέας Λουκάτος
      • Χάρης Βλαβιανός
    • Marketing Browser
      • Πάνος Τσαγκαράκης
      • Σωτήρης Κυριακού
    • ΚΥΡ
  • MONEY
    • Φορολογία
    • Ατομικά Συμφέροντα
    • Ακίνητα
    • Εργασιακά
  • Αναλύσεις
  • Χρηματιστήριο
    • Αναλυτική εικόνα αγοράς
    • Δείκτες Χ.Α.
    • Ανοδικές & Πτωτικές
    • Μεγαλύτερος Όγκος & Τζίρος
    • Μικρότερος Όγκος & Τζίρος
    • Μεταβολή Όγκου (1 ημέρα)
    • Τιμές κλεισίματος μετοχών
    • Διακύμανση ημέρας
    • Εμπορευσιμότητα ημέρας
    • Δ% από μέγιστο 52 εβδομάδων
    • Δ% από ελάχιστο 52 εβδομάδων
    • Συναλλαγές σε Πακέτα
    • Τάσεις μετοχών στα Ανώτατα Επίπεδα Τιμών
    • Τάσεις μετοχών στα Κατώτατα Επίπεδα Τιμών
    • Μετοχές για Παρακολούθηση
    • Αμοιβαία Κεφάλαια
    • Μεταβολή Όγκου (Μ.Ο. 20 ημέρών)
    • Σχόλια Αγοράς
    • Ανακοινώσεις
    • ΤΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΜΟΥ
      • Eγγραφή νέου χρήστη
  • MY REPORTER
    • ΤΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΜΟΥ
    • ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ
    • Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ
  • Διεθνή
    • Ειδήσεις
    • Χρηματιστήρια
    • Εμπορεύματα
    • Επιχειρήσεις
    • Νομίσματα
    • Ομόλογα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Αυτοκίνητο
Αρχική›Απόψεις›Marketing Browser›Πάνος Τσαγκαράκης›5 στρατηγικές για την ενεργοποίηση των ανθρώπων σας
5 στρατηγικές για την ενεργοποίηση των ανθρώπων σας

5 στρατηγικές για την ενεργοποίηση των ανθρώπων σας

09:27 - 10 Δεκ 2018
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Οι κορυφαίες εταιρείες συνειδητοποιούν τη σημασία της ενεργητικότητας των εργαζομένων τους και αρχίζουν να τη διαχειρίζονται σαν στρατηγικό πλεονέκτημα. Γνωρίζοντας ότι όσο αυξάνεται ο ρυθμός των αλλαγών που αντιμετωπίζει η αγορά σήμερα τόσο περισσότερη ανθρώπινη ενέργεια απαιτείται, οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται ότι χρειάζονται ενεργητικούς ανθρώπους για να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν. Είναι, λοιπόν, βασικό ζήτημα πλέον να διαχειριστεί κάποιος την ενέργεια των ανθρώπων του. Κάποιες φορές χρειάζεται υπερπροσπάθεια, κάποιες άλλες φορές όμως θα πρέπει να υπάρχει μια συγκράτηση και, βέβαια, μετά από ένα «σπριντ» η ενέργεια θα πρέπει να αναπληρώνεται.

Μια ομάδα ανώτερων στελεχών από μεγάλες εταιρείες όπως το Facebook, η Alibaba, η IBM και η Johnson & Johnson συγκεντρώθηκαν, με στόχο να ανακαλύψουν τις καλύτερες στρατηγικές για τη βέλτιστη διαχείριση της συλλογικής ανθρώπινης ενέργειας στις επιχειρήσεις τους. Η ειδική σύμβουλος οργάνωσης Dr. Alison Eyrin, συγκέντρωσε και επεξεργάστηκε τα αποτελέσματα αυτών των συναντήσεων. Έτσι, σας παραθέτουμε παρακάτω τις πέντε κυριότερες προτάσεις της, βάσει των στρατηγικών που οι επιτυχημένες αυτές εταιρείες χρησιμοποιούν για τη μεγιστοποίηση της ανθρώπινης ενέργειας:

1. Επικεντρωθείτε σε ό,τι έχει σημασία

Όλοι στο Facebook έχουν τον απαιτούμενο χρόνο για να γράψουν το δικό τους προσωπικό όραμα, το οποίο περιλαμβάνει τα πάντα, από τους επιχειρηματικούς τους στόχους μέχρι τους προσωπικούς, όπως π.χ. η συμμετοχή τους σε ένα μαραθώνιο. Με το να τα μοιράζονται ανοιχτά, οι εργαζόμενοι του Facebook γνωρίζουν τι είναι σημαντικό για τους συναδέλφους τους εξοικονομώντας τον χρόνο και την ενέργεια που θα χρειαζόταν για να προσπαθήσουν να το αντιληφθούν με άλλους τρόπους. Έτσι, έχουν τη δυνατότητα να τα διαθέσουν σε πιο παραγωγικές δραστηριότητες.

2. Δημιουργήστε μια λίστα των πραγμάτων τα οποία "δεν θα κάνετε"

Η ομάδα μάρκετινγκ της IBM, κάθεται κάθε τετράμηνο και κάνει μια λίστα με πράγματα με τα οποία δεν πρόκειται να ασχοληθεί. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παραμένουν όλοι επικεντρωμένοι στις δικές τους προτεραιότητες και να μη τους αποσπούν οι υπόλοιποι από αυτές. Δημιουργήστε τη λίστα που "δεν θα κάνετε" για να θυμίσετε στην ομάδα σας αυτά που είναι σημαντικά και να τη μοιραστείτε με όλους τους άλλους ενδιαφερόμενους.

3. Μιλήστε περπατώντας

Δημιουργήστε μια συνάντηση στα όρθια ή, ακόμα καλύτερα, μια «περιπατητική» συνάντηση. Στα νέα γραφεία Ασίας-Ειρηνικού της Google, υπάρχει μια «διαδρομή» συναντήσεων, ώστε οι εργαζόμενοι της εταιρείας να μπορούν να περπατούν και να μιλάνε για να επαναφορτίζουν την ενέργειά τους. Ή μπορούν να αυξήσουν το ρυθμό τους στο γυμναστήριο των εργαζομένων, το οποίο ονομάζεται The Energy Lab.

4. Δοκιμάστε, μάθετε, αναλογιστείτε (και επαναλάβετέ το)

Αν διαθέτετε μικρούς κύκλους για να προσφέρετε τα προϊόντα / υπηρεσίες σας στους καταναλωτές, τότε έχετε πολλές ευκαιρίες να δοκιμάσετε, να αποτύχετε και να μάθετε γρήγορα. Αν συνειδητοποιείτε τι έχετε μάθει στο τέλος κάθε κύκλου, θα βοηθήσετε να ενεργοποιηθεί η ομάδα σας και θα ενθαρρύνετε την καινοτομία.

5. Κρατήστε τις συναντήσεις ολιγομελείς

Όλοι έχουν αισθανθεί κάποιες φορές ότι δεν είναι πραγματικά απαραίτητη η παρουσία τους σε μια συνάντηση. Στην Prudential Insurance, προσπαθούν να κρατήσουν τις συναντήσεις τους με έξι ή λιγότερα άτομα παρόντα για να τις κάνουν όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικές. Έτσι ο έβδομος άνθρωπος στην αίθουσα πρέπει πραγματικά να αιτιολογήσει την παρουσία του σε αυτή.

Χρησιμοποιήστε αυτές τις στρατηγικές στην επιχείρησή σας για να κρατήσετε ενεργοποιημένους τους ανθρώπους σας και αποδοτικούς σε ό,τι πραγματικά έχει σημασία.


ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  • Μεγάλου: Άνοδος άνω 250% στη μετοχή της Πειραιώς το 2019
  • Social media: Χρήση σε μη επιτρεπτή ηλικία από τα ελληνόπουλα
  • Λίστα Lloyd's: 13 ονόματα από Ελλάδα-Κύπρο πρωταγωνιστούν στην παγκόσμια ναυτιλία
  • Ποιοι διακρίθηκαν στα επιχειρηματικά βραβεία «ΑΡΙΣΤΕΙΑ 2019»
  • Επιβολή αμερικανικών δασμών μέχρι και 100% σε ευρωπαϊκά προϊόντα
  • Δικάζεται τη Δευτέρα ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος
  • Επέκταση του δικτύου φυσικού αερίου στην Ανατολική Αττική
  • Καιρός: Βροχές, χιόνια και θυελλώδεις ανέμους φέρνει ο «Ετεοκλής»
  • Συναγερμός στο Αίγιο: Αγνοείται 54χρονος ψαράς
  • ΔΕΗ: Η συμμετοχή της Silchester έπεσε κάτω του 10%

ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ Π. ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗ

  • Win win σχέση

    Με τις γιορτές προ των πυλών, ίσως θα…

  • Τα οφέλη των επιχειρήσεων που επένδυσαν στην τεχνητή νοημοσύνη

    Σημαντικά κέρδη υπάρχουν για να ωφεληθούν όσοι τολμήσουν…

  • Οι αρχές του πελατοκεντρικού μετασχηματισμού

    Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών αναγνωρίζει πλέον τα οφέλη…

  • Λήψη αποφάσεων: Μύθοι και πραγματικότητα

    Μπορείς να καταλάβεις ότι ένας οργανισμός αντιμετωπίζει προβλήματα…

  • Την επόμενη φορά που το αφεντικό σας θα πει όχι, σκεφτείτε σαν τον MacGyver

    Οι περισσότεροι δεν θέλουμε να μας λένε όχι.…

Όλα τα άρθρα του Π. Τσαγκαράκη
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman
  • Ποιοι είμαστε
  • Τήρηση εχεμύθειας
  • Περιορισμός ευθύνης
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Παρατηρήσεις για το Reporter.gr
  • Συνδρομές - Εκδόσεις
Οι τιμές των μετοχών και των δεικτών στο site παρουσιάζονται με 15λεπτη καθυστέρηση.
Τα δεδομένα του ελληνικού χρηματιστηρίου προέρχονται απο την εταιρεία Globalsoft.
Copyright © 1999-2019 Premium S.A. All rights reserved. | Webmail Login
Developed by Nuevvo