ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το επόμενο βήμα ζητούν οι ευρωαγορές

15:13 - 14 Νοε 2011 | Σχόλια Αγοράς
Ψάχνει την αντίδραση το Χ.Α.
Στάση αναμονής από την αγορά εν αναμονή των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης Παπαδήμου, με τον γενικό δείκτη να κινείται σε θολά νερά, μόλις στις 757 μονάδες και με οριακή άνοδο.

Οι συναλλαγές είναι υποτονικές αγγίζοντας τα 8 εκατ. ευρώ. Η αγορά έχει στραμμένη την προσοχή της στις προγραμματικές δηλώσεις της νέας κυβέρνησης και βεβαίως στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα προκειμένου να εκταμιευτεί η έκτη δόση. Επίσης, η αγορά περιμένει με ενδιαφέρον την αυριανή δημοπρασία εντόκων μετά μάλιστα την αλλαγή της κυβέρνησης, ένα κρίσιμο τεστ ως προς τη συμμετοχή των ξένων.

Πάντως, ο τραπεζικός κλάδος διαπρέπει στο ταμπλό. Μεγάλη είναι η άνοδος για την Marfin Popular και την MIG, με κέρδη άνω του 6% και 5% αντίστοιχα. Εντολές αγορών έχουν βγει πάλι για το Τ.Τ., την Alpha, την Πειραιώς, την Εθνική και λιγότερο την Eurobank, ενώ υπάρχει στροφή και σε μιά σειρά άλλες μετοχές, όπως ο Μυτιληναίος, ο ΟΤΕ, η Βιοχάλκο, η Motor Oil και η Coca Cola. Απώλειες για τα ΕΛΠΕ, στα 6,33 ευρώ, τα Folli Follie, τον Τιτάνα και την Ελλάκτωρ.

Συσσώρευση στα 5,64 για τη ΔΕΗ και στα 3,70 ευρώ για την Jumbo. Στα "συν" της ημέρας η νέα συμφωνία της MIG, δίδοντας τέρμα στις φήμες περί δημόσιας πρότασης.

Ευρωαγορές


"Ξεφούσκωσαν" οι ευρωπαϊκές αγορές εκχωρώντας τα κέρδη που σημείωναν νωρίτερα στον απόηχο της οριστικοποίησης των νέων τεχνοκρατικών κυβερνήσεων σε Ελλάδα και Ιταλία. Οι μέτοχοι του τραπεζικού κλάδου ρευστοποιούν τα κέρδη που έχουν σημειώσει το τελευταίο διάστημα, ενώ η δημοπρασία με επιτόκιο-φωτιά των 5ετών ιταλικών ομολόγων υπενθύμισαν στους επενδυτές ότι η Ευρώπη πόρρω απέχει ακόμη από την λύση της κρίσης.

Ο FTSE σημειώνει απώλειες 0,78% στις 5.502 μονάδες, ο CAC χάνει 1,38% στις 3.106 μονάδες ενώ ο DAX στη Φρανκφούρτη βρίσκεται στο -0,97% λίγο κάτω από τις 6.000 μονάδες.

Σημειώνεται πως η μετοχή της Hochtief υποχωρεί πάνω από 10% καθώς η εταιρεία προειδοποίησε αφενός πως η πώληση του μεριδίου της σε ευρωπαϊκά αεροδρόμια πιθανόν να μην ολοκληρωθεί εντός του έτους καθιστώντας ζημιογόνα την τρέχουσα χρήση, ενώ παράλληλα σημείωσε πως πιθανόν να προβεί σε απομειώσεις των συμβολαίων της για τους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους λόγω μαζικής μη καταβολής του αντιτίμου για τα διόδια.

Σταύρος Χαρίτος
[email protected]
Δημήτρης Κώτσος
[email protected]
Τελευταία τροποποίηση στις 15:25 - 14 Νοε 2011
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.