ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Θετικό άνοιγμα στις ευρωαγορές- Ώθηση από τα εταιρικά αποτελέσματα

11:09 - 29 Απρ 2022 | Χρηματιστήρια
Θετικό άνοιγμα στις ευρωαγορές- Ώθηση από τα εταιρικά αποτελέσματα
Ανοδικά κινούνται οι κυριότεροι δείκτες των ευρωπαϊκών χρηματιστηρίων στο άνοιγμα της συνεδρίασης της Παρασκευής (29/4), λαμβάνοντας ώθηση από τα ισχυρά εταιρικά κέρδη, αν και παραμένουν σε τροχιά μηνιαίων απωλειών.

Οι μετοχές τεχνολογίας ηγούνται των κερδών, «σκαρφαλώνοντας» 2%, ενώ οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας υποχωρούν 0,4%.

Παρά τα κέρδη, ο Stoxx 600 εξακολουθεί να υποχωρεί λίγο περισσότερο από 1% για τον μήνα.

Οι επενδυτές, πέρα των ενθαρρυντικών εταιρικών αποτελεσμάτων, παρακολουθούν πάντα και τις εξελίξεις στην Ουκρανία και τις... απειλές του Βλαντιμίρ Πούτιν προς τη Δύση.

Η Ρωσία σόκαρε την ευρωπαϊκή κοινότητα διακόπτοντας τις προμήθειες φυσικού αερίου στην Πολωνία και τη Βουλγαρία την Τετάρτη, επειδή είχαν αρνηθεί να πληρώσουν για το φυσικό αέριο σε ρωσικά ρούβλια, όπως ζήτησε η Μόσχα.

Στο μέτωπο των δεδομένων, η γαλλική οικονομία παρέμεινε στάσιμη το πρώτο τρίμηνο του έτους, καθώς η ασθενής εγχώρια ζήτηση συνεχίστηκε παρά τη χαλάρωση των περιορισμών για τον Covid-19. Η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία της ευρωζώνης παρέμεινε αμετάβλητη μετά την ανάπτυξη 0,8% το τελευταίο τρίμηνο του 2021, με τους οικονομολόγους σε δημοσκόπηση της Wall Street Journal να έχουν προβλέψει τριμηνιαία ανάπτυξη 0,3%.

Στο πλαίσιο αυτό, στο άνοιγμα της συνεδρίασης της Παρασκευής, ο πανευρωπαϊκός δείκτης Stoxx 600 καταγράφει άνοδο 1,06% στις 451,82 μονάδες.

Ο γερμανικός DAΧ ενισχύεται 1,23% στις 14.153,22 μονάδες, ο γαλλικός CAC 40 κερδίζει 1,18% στις 6.587,07 μονάδες, ενώ ο βρετανικός FTSE 100 ανεβαίνει 0,35% στις 7.537,96 μονάδες.

Στην περιφέρεια, ο ιταλικός FTSE MIB κινείται ανοδικά 1,09% στις 24.318 μονάδες, ενώ στην Ιβηρική ο ισπανικός IBEX 35 καταγράφει κέρδη 0,38% στις 8.547,37 μονάδες, με τον πορτογαλικό PSI 20 να σημειώνει άνοδο 0,31% στις 5.950,71 μονάδες.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.