Η μετοχή της Bucket Studio Co., η οποία κατέχει μερίδιο στο πρακτορείο που εκπροσωπεί τον πρωταγωνιστή του Squid Game, εκτινάχθηκε σχεδόν 24% στη Σεούλ τη Δευτέρα, παρά το sell off στα ασιατικά χρηματιστήρια.
Το Netflix στοιχηματίζει ότι μια δεύτερη σεζόν μπορεί να βοηθήσει να ανακόψει την πτώση της μετοχής του, που έχει φτάσει στο 70% φέτος, αφότου τον Απρίλιο ανακοίνωσε ότι έχασε 200.000 συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο, για πρώτη φορά από το 2011. Η εταιρεία προέβλεψε ότι θα χάσει άλλους 2 εκατ. συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο.
Ελπίζει λοιπόν πως με Squid Game μπορεί να αντέξει στον ανταγωνισμό και να συγκρατήσει τις απώλειες.
{https://twitter.com/netflix/status/1536015471429840896}