Μέχρι σήμερα, η διαχείριση του brand Pepsi γινόταν σε περισσότερο τοπικό επίπεδο. Η K. Patrick θα είναι υπεύθυνη για το management και την αρχιτεκτονική του brand Pepsi παγκοσμίως, θα ηγηθεί της επικοινωνίας του -συμπεριλαμβανομένης της εξέλιξης της πλατφόρμας «Live for now»- και παράλληλα, θα ηγηθεί της παγκόσμιας ομάδας καινοτομίας του τομέα αναψυκτικών της εταιρείας.
Η K. Patrick διαθέτει 20ετή εμπειρία στο marketing, έχοντας συνεργασθεί με ομίλους όπως Walt Disney, Gap, Calvin Klein, Revlon, NBC Universal και πιο πρόσφατα με την Playboy Enterprises. Σύμφωνα με την PepsiCo, η K. Patrick ξεχώρισε μεταξύ των υποψήφιων «λόγω της κατανόησης που φαίνεται να διαθέτει για τη λειτουργία των μαρκών μέσα στο πολιτιστικό περιβάλλον».