ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ο Justin Timberlake «απειλεί» Coca-Cola και Pepsi

11:53 - 24 Νοε 2016 | Επιχειρήσεις
Ο Justin Timberlake «απειλεί» Coca-Cola και Pepsi
Το πρόσωπο της startup εταιρείας ποτών Bai Brands έγινε ο ποπ σταρ Justin Timberlake, στην οποία μάλιστα συνέβαλε και επενδυτικά.

Η Bai Brands μόλις πριν λίγες ημέρες εξαγοράστηκε από την Dr Pepper Snapple Group Inc. έναντι 1,7 δισ. δολαρίων και εξελίσσεται σε μια απειλή για την Coca-Cola και την Pepsi, οι οποίες καταγράφουν «βουτιά» πωλήσεων την τελευταία δεκαετία.

 

Καθώς το καταναλωτικό κοινό στρέφεται σε πιο υγιεινά ποτά, οι πωλήσεις της Bai αντιθέτως έχουν εκτοξευθεί στα ύψη.

 

ai

 

Η Bai πέτυχε 120 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις το 2015 και φέτος είναι σε καλό δρόμο για την επίτευξη 300 εκατομμυρίων δολαρίων, όπως αναφέρει η εταιρεία.

 

Από την πλευρά του, ο νικητής Grammy θα έχει το ρόλο του «Διευθύνοντος Συμβούλου Γεύσης», ενώ θα βοηθά στην ανάπτυξη του προϊόντος και στις επερχόμενες εκστρατείες μάρκετινγκ.

 

«Είμαι οπαδός της Bai για μεγάλο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο Timberlake. «Αυτή η συνεργασία δημιουργήθηκε από μια κοινή επιθυμία να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να βάλουν καλύτερα συστατικά στο σώμα τους χωρίς να θυσιαστεί η γεύση».

 

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Bai, Ben Weiss είπε στο Fortune ότι η πώληση μεριδίου στην Timberlake και το δικαίωμα συμμετοχής του στις επιχειρηματικές αποφάσεις, γίνεται για πολλούς λόγους. Ο τραγουδιστής και ηθοποιός θα «εκτοξεύσει» πραγματικά τη μάρκα. Και στην ηλικία των 35, αυτός εκπροσωπεί το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται η Bai ως κύρια βάση των καταναλωτών της.

 

Ο Timberlake θα πρωταγωνιστήσει, επίσης, ως το πρόσωπο της μάρκας σε μια εκστρατεία μάρκετινγκ αξίας 100 εκατομμυρίων δολαρίων, που η Bai θα ξεκινήσει το επόμενο έτος, όπως δήλωσε ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ben Weiss στο Business Insider.

Τελευταία τροποποίηση στις 15:12 - 24 Νοε 2016
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.