Η εταιρεία εμφάνισε καθαρά κέρδη 293 εκατ. ευρώ, υψηλότερα 11% έναντι της συγκρίσιμης περιόδου το 2016. Οι πωλήσεις μπύρας αυξήθηκαν 0,6% σε οργανική βάση, κυρίως λόγω της ευρωπαϊκής αγοράς και της αγοράς Ασίας-Ειρηνικού.
Οι αναλυτές ανέμεναν οι πωλήσεις να υποχωρήσουν 5%.
"Οι επιδόσεις στο α΄ τρίμηνο ήταν αντίστοιχες των προσδοκιών, εμφανίζοντας αύξηση των όγκων έναντι ισχυρών συγκρίσεων πέρυσι", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Heineken, Jean-Francois van Boxmeer.
Ο van Boxmeer έχει διευρύνει την παρουσία της εταιρείας στις ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές στη Λατινική Αμερική και στην Ασία τα τελευταία χρόνια, και ενίσχυσε τις δραστηριότητες στην Αφρική.
Η εταιρεία, η οποία αποκομίζει τα δύο τρίτα από τα κέρδη από τις αναδυόμενες αγορές, δήλωσε ότι οι προσδοκίες για το σύνολο της χρήσης παραμένουν αμετάβλητες.