ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Citigroup: Διακανονισμός $11,5 εκατ. για λανθασμένες αξιολογήσεις

10:53 - 29 Δεκ 2017 | Επιχειρήσεις
Διακανονισμό ύψους 11,5 εκατ. δολαρίων θα καταβάλει η Citigroup Inc, μετά τους ισχυρισμούς της αρμόδιας ρυθμιστικής αρχής πως χρηματιστηριακή της μονάδα έβλαπτε πελάτες της από τον Φεβρουάριο του 2011 έως τον Δεκέμβριο του 2015, με το να δίνει ανακριβείς αξιολογήσεις για εκατοντάδες τίτλους. Η εταιρεία συμφώνησε να επιλυθεί το θέμα χωρίς να παραδέχεται ή να διαψεύδει αδικοπραξία.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, σύμφωνα με την Ρυθμιστική Αρχή του Χρηματοοικονομικού Τομέα (Finra), η Citigroup Global Markets Inc έδειχνε λανθασμένες αξιολογήσεις –όπως για παράδειγμα συστάσεις «buy» αντί για «sell»- σε χρηματιστές, πελάτες και επόπτες στο 38% των μετοχών που κάλυπτε το ερευνητικό της τμήμα από τον Φεβρουάριο του 2011 έως τον Δεκέμβριο του 2015.

Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση της Finra, οι λανθασμένες αξιολογήσεις οφείλονται σε λάθη που υπήρχαν στην ηλεκτρονική ροή δεδομένων που παρέχονταν σε εταιρεία εκκαθάρισης. Η Citigroup δεν διόρθωσε τα προβλήματα παρά τα πολλά προειδοποιητικά σημάδια και δεν κατάφερε να διενεργήσει επαρκείς δοκιμές προκειμένου να επιβεβαιώσει τα δεδομένα των αξιολογήσεων, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

«Η παρουσίαση και χρήση ημιτελών και ανακριβών αξιολογήσεων μπορεί να έχει ευρείες, δυσμενείς συνέπειες για τους πελάτες», τονίζει στην ανακοίνωση η επικεφαλής του τομέα επιβολής των αποφάσεων της Finra, Susan Schroeder. «Ακόμα και όταν τέτοιες ανακρίβειες προκαλούνται από τεχνολογικά προβλήματα, οι εταιρείες πρέπει να αντιδρούν ταχύτατα προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα λάθη αυτά».

Η εταιρεία συμφώνησε να επιλυθεί το θέμα χωρίς να παραδέχεται ή να διαψεύδει αδικοπραξία και θα καταβάλει πρόστιμο 5,5 εκατ. δολαρίων και αποζημιώσεις ύψους 6 εκατ. δολαρίων σε πελάτες.

Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.