Ειδικότερα, στο φώς της δημοσιότητας έρχονται πληροφορίες οι οποίες κάνουν λόγο για υπαλλήλους της Amazon, οι οποίοι χρηματίζονται από πωλητές προκειμένου να αλλάζουν ή να «κατεβάζουν» τις αρνητικές κριτικές από τα προϊόντα τους. Σύμφωνα με πηγές της αμερικανικής εφημερίδας «Wall Street Journal», αυτή η πρακτική είναι ιδιαίτερα συνηθισμένη στην Κίνα, όπου οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων πληρώνουν μερικές φορές τους μισθωτούς του Amazon γύρω στα $ 300 για κάθε κακή κριτική που αναθεωρούν.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα, οι συγκεκριμένες υπηρεσίες τρέχουν από μεσίτες που χρησιμοποιούν την κινεζική υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων WeChat και που φέρνουν σε επαφή τους πωλητές με τους υπαλλήλους του Amazon.
Αξίζει να σημειώσουμε πως σύμφωνα με την πολιτική της Amazon, απαγορεύεται η αποκάλυψη των στοιχείων των αγοραστών στις επιχειρήσεις, ενώ ήδη διεξάγεται έρευνα από τον κολοσσό λιανικού εμπορίου αναφορικά με τα στελέχη που παραβιάζουν τις πρακτικές της εταιρείας.