Η επιχείρηση λιανικών ειδών για βρέφη και παιδιά σημείωσε ότι τις 13 εβδομάδες που ολοκληρώθηκαν στις 5 Ιανουαρίου οι συγκρίσιμες πωλήσεις υποχώρησαν λόγω του δύσκολου καταναλωτικού κλίματος, ενώ μέρος της αρνητικής κίνησης δικαιολογείται από τις ισχυρές προσφορές το προηγούμενου τριμήνου.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο διολίσθησαν 16%, καθώς υπήρξαν λιγότερες επισκέψεις στην ιστοσελίδα της.
Η Mothercare αναμένει να επιτύχει 19 εκατ. στερλίνες ετήσια εξοικονόμηση κόστους (24,2 εκατ. δολάρια). Το πρόγραμμα κλεισίματος καταστημάτων είναι μπροστά από το χρονοδιάγραμμα, με 36 καταστήματα σε κατάσταση κλεισίματος και ακόμη 79 να κλείνουν μέχρι τα τέλη του Μαρτίου.