ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Thomas Cook: Αναθεώρηση στρατηγικής με ξενοδοχεία και διαδικτυακές πωλήσεις

11:29 - 07 Φεβ 2019 | Επιχειρήσεις
Thomas Cook: Αναθεώρηση στρατηγικής με ξενοδοχεία και διαδικτυακές πωλήσεις
Σε στρατηγική αναθεώρηση της αεροπορικής της επιχείρησης προχωράει η Thomas Cook, μετά τη δημοσίευση διευρυμένων απωλειών πρώτου τριμήνου.

Η βρετανική ταξιδιωτική εταιρεία θα εξετάσει όλες τις επιλογές για την αεροπορική της επιχείρηση ώστε να αυξήσει την οικονομική ευελιξία και να επικεντρωθεί στη βασική της στρατηγική, καθώς ενδυναμώνει το χαρτοφυλάκιο της με ξενοδοχεία δικού της brand όπως και τις διαδικτυακές πωλήσεις.

 

Η Thomas Cook έχει ένα στόλο από 103 αεροσκάφη, το ένα τέταρτο των οποίων εξυπηρετεί μακρινούς προορισμούς. Όπως μεταδίδει το MarketWatch, το 2018, το τμήμα της αεροπορικής εταιρείας είχε έσοδα 3,5 δισ. στερλίνες ($4,5 δισ.) και λειτουργικά κέρδη 129 εκατ. στερλίνες.

 

Για το πρώτο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου, η Thomas Cook ενημέρωσε ότι η υποκείμενη λειτουργική ζημία διευρύνθηκε, στα 60 εκατ. στερλίνες από 46 εκατ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Τα μικτά περιθώρια δέχθηκαν πλήγμα από τον ανταγωνισμό και την πιο αδύναμη ζήτηση για κάποιες χειμερινές διακοπές. Τα έσοδα αυξήθηκαν 1%, στο 1,66 δισ. στερλίνες.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.