ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Mondelez: Μείωση 30% στην κατανάλωση τσίχλας λόγω Covid-19

21:44 - 03 Αυγ 2020 | Επιχειρήσεις
Mondelez: Μείωση 30% στην κατανάλωση τσίχλας λόγω Covid-19
Η πανδημία έστρεψε πολλούς ανθρώπους στις διαδικτυακές αγορές αντί να πηγαίνουν οι ίδιοι στα καταστήματα, όπου τα σνακ και άλλα προϊόντα των λεγόμενων «παρορμητικών αγορών» είναι στρατηγικά τοποθετημένα στους διαδρόμους κοντά στα ταμεία, όπως για παράδειγμα οι τσίχλες.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Mondelez International προέβλεψε τον περασμένο μήνα «ουσιαστική μείωση», η οποία άγγιξε το 30%, στις δραστηριότητες που αφορούν τις τσίχλες, όπως τις Trident και τις Stride, και για τα επόμενο τρίμηνο, λέγοντας ότι η κατηγορία αυτών των προϊόντων είναι από τις πλέον παρορμητικές αγορές. 

«Οι τσίχλες καταναλώνονται περισσότερο όταν οι άνθρωποι βγαίνουν έξω και συχνά οι καταναλωτές τις αγοράζουν σε μικρά καταστήματα και μπακάλικα, πολλά από τα οποία έκλεισαν» δήλωσε αξιωματούχος της Mondelez, Λούκα Ζαραμέλα. 

Εν τω μεταξύ, άλλα προϊόντα της Mondelez όπως «τα μπισκότα Oreos and και η σοκολάτα τείνουν να είναι αρκετά ανθεκτικά στην ύφεση τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και στις αναδυόμενες αγορές», τόνισε το στέλεχος της εταιρείας.

Τελευταία τροποποίηση στις 21:49 - 03 Αυγ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.