Ειδικότερα, τα συνολικά έσοδα από τις πωλήσεις ανήλθαν σε 19,8 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 19% σε ετήσια βάση και ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που ανέμεναν αύξηση εσόδων κατά 13%.
Οι πωλήσεις στο τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών του οίκου αυξήθηκαν το γ’ τρίμηνο κατά 22% σε οργανική βάση, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 16%.
«Η Ευρώπη, οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία, που ενισχύθηκαν σημαντικά από την αρχή του έτους, επωφελήθηκαν από την ισχυρή ζήτηση των εγχώριων καταναλωτών και την ανάκαμψη των διεθνών ταξιδιών», ανέφερε ο όμιλος σε ανακοίνωση που εξέδωσε την Τρίτη. «Η Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, εμφάνισε χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης τους πρώτους εννέα μήνες του 2022, ωστόσο η ανάπτυξη το τελευταίο τρίμηνο επιταχύνθηκε λόγω της μερικής χαλάρωσης των περιορισμών λόγω πανδημίας», πρόσθεσε.