ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ο τίτλος της ''πιο θαυμαστής γερμανικής εταιρείας'' στη Henkel

17:03 - 12 Μαρ 2009 | Επιχειρήσεις
Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα που διεξάγει το αμερικανικό επιχειρηματικό περιοδικό Fortune, η Henkel κατέχει τον τίτλο της «Πιο Θαυμαστής Γερμανικής Εταιρείας». Η κατάταξη του Fortune αναφορικά με τις «Πιο Θαυμαστές Εταιρείες του Κόσμου» (Most Admired Companies) αποτελεί ένα από τα πιο διάσημα εταιρικά rankings παγκοσμίως. Στο παγκόσμιο «μέτωπο», επιπροσθέτως, η Henkel κατέκτησε τη δεύτερη θέση, μετά την Procter & Gamble στην κατηγορία “Soaps and Cosmetics”.

Η Henkel κατάφερε να γιορτάσει μια διπλή επιτυχία στα φετινά αποκαλυπτήρια της ψηφοφορίας για τις «Πιο Θαυμαστές Εταιρείες στον Κόσμο», κατέχοντας την πρώτη θέση μεταξύ των Γερμανικών εταιριών και τη δεύτερη στην παγκόσμια κατηγορία “Soaps and Cosmetics”. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που τα καταφέραμε τόσο καλά. Αυτό το αποτέλεσμα επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά το γεγονός ότι είμαστε στο σωστό δρόμο, δεδομένου ότι τα κριτήρια αξιολόγησης αυτού του ranking συμπίπτουν σε πολύ μεγάλο βαθμό με τις στρατηγικές μας προτεραιότητες», σχολίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Henkel, Mr Kasper Rorsted.

Ο διεθνής κατασκευαστής επώνυμων καταναλωτικών προϊόντων, «ανεβοκατέβηκε» αρκετά και στις δυο λίστες. Στον ενδο-γερμανικό διαγωνισμό, η Henkel πήδηξε από την 16η θέση στην κορυφή της κατηγορίας. Η Henkel επίσης «αναστάτωσε» τη διεθνή κατάταξη, μετακινούμενη στη δεύτερη θέση πίσω από την Procter & Gamble στην κατηγορία “Soaps and Cosmetics”, ενώ στις επόμενες θέσεις βρίσκονται οι Estée Lauder και L’Oréal.

«Οι Πιο Θαυμαστές Εταιρείες Παγκοσμίως» του περιοδικού Fortune, συγκαταλέγονται στα πλέον σημαντικά διεθνή βαρόμετρα αναφορικά με την εταιρική φήμη. Βασίζονται σε έρευνα που περιλαμβάνει περισσότερα από 4.000 ανώτατα στελέχη και μη εκτελεστικούς διευθυντές των μεγαλύτερων στον κόσμο εταιρειών, 64 διαφορετικών κλάδων, καθώς και ένα αντιπροσωπευτικό αριθμό οικονομικών αναλυτών. Οι ερωτηθέντες αξιολογούν τις δικές τους βιομηχανικές εταιρείες βάσει εννέα κριτηρίων αξιολόγησης: Καινοτομία, Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, Εταιρική Χρήση Στοιχείων (Use of Corporate Assets), Κοινωνική Ευθύνη, Ποιότητα της Διαχείρισης, Οικονομική Ευρωστία, Μακροπρόθεσμες Επενδύσεις, Ποιότητα Προϊόντων & Υπηρεσιών  Παγκόσμια Ανταγωνιστικότητα.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.