Η εταιρία σχεδιάζει την είσοδο της και σε νέες αγορές, καθώς και τη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων στην αγορά αναψυκτικών, χυμών, φρουτοποτών και τσαγιού. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού οι Μέτοχοι της Εταιρείας έχουν υποβάλει ένα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο ύψους 33,000,000 ευρώ στο ΥΠΕΘΟ στα πλαίσια του παλιού Αναπτυξιακού Νόμου, από τον Αύγουστο του 2008, και οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι ο φάκελος θα συζητηθεί το άμεσο προσεχές διάστημα στην σχετική Γνωμοδοτική Επιτροπή. Παράλληλα, στα άμεσα σχέδια της εταιρίας περιλαμβάνεται η είσοδό της στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού, στην οποία θα επενδύσει με δικά της κεφάλαια.
Όπως τονίζουν στελέχη της εταιρείας, η επιχείρηση παράγει μια μεγάλη γκάμα αναψυκτικών από 250 ml γυάλινη, 330 ml P.E.T., 500 ml P.E.T., 1500 ml P.E.T., και σε γεύσεις Πορτοκαλάδα, Λεμονάδα, Βυσσινάδα, Λoυξ Mix (μείγμα τριών εσπεριδοειδών Πορτοκάλι- Λεμόνι – Μανταρίνι), Σόδα, Γκαζόζα παραδοσιακή, Loux Cola και Tonic καλύπτοντας όλες τις ανάγκες της αγοράς. Διαθέτει τρία εμπορικά σήματα Λουξ, Λουξ Mix και Loux Cola. H Loux Cola είναι η πρώτη με βάση cola που βγήκε στην Ελλάδα.
Από τις προϊοντικές προτάσεις της εταιρίας, δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι φυσικοί χυμοί, οι οποίοι εντάχθηκαν στην οικογένεια, το καλοκαίρι 2008. Τα νέα ολόφρεσκα μέλη, κυκλοφορούν σε 4 γεύσεις: πορτοκάλι, ροδάκινο, μήλο-πορτοκάλι-καρότο, χυμός πλούσιος σε βιταμίνες B, C και E και το μοναδικό κοκτέιλ 9 φρούτων και 7 βιταμινών extra-9, και σε ξεχωριστές συσκευασίες του 1 lt και των 250 ml και αποτελούν το τέλειο τονωτικό καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας για μικρούς και μεγάλους.