ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Aegean: Απλοποιεί τις διαδικασίες του check-in

14:04 - 17 Νοε 2011 | Επιχειρήσεις
Με στόχο την παροχή σύγχρονων και ευέλικτων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, η Aegean εξελίσσει τις υπηρεσίες της και απλοποιεί τις διαδικασίες, με στόχο οι επιβάτες να ταξιδεύουν πιο άνετα και ευχάριστα αλλά και να εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο.
Στo πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, από 1η Δεκεμβρίου 2011, η Aegean απλοποιεί ακόμη περισσότερο την διαδικασία του check-in ώστε όλοι οι επιβάτες που ταξιδεύουν με πτήσεις της Aegean, να μπορούν πλέον να πραγματοποιούν το check-in αποκλειστικά, με μία από τις παρακάτω ήδη γνωστές υπηρεσίες της:

1. Το Web check-in, μέσω του www.aegeanair.com, είναι διαθέσιμο 48 ώρες έως και 30 λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης της πτήσης. Από οποιονδήποτε υπολογιστή, εκτυπώνεται η κάρτα επιβίβασης ώστε να επιδεικνύεται στα σημεία ελέγχου του αεροδρομίου και στην πύλη αναχώρησης.

2. Tο Mobile check-in, μέσω του mobile.aegeanair.com, είναι διαθέσιμο 24 ώρες έως και 30 λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης της πτήσης. Σε οποιοδήποτε κινητό με πρόσβαση σε internet, αποστέλλεται η κάρτα επιβίβασης με την μορφή δυσδιάστατου γραμμωτού κώδικα (2D Barcode), η οποία επιδεικνύεται στα σημεία ελέγχου του αεροδρομίου και στην πύλη αναχώρησης.

Για τα αεροδρόμια που δεν υποστηρίζουν το Mobile check-in με την μορφή 2D Barcode (Βερολίνο, Βιέννη Ρώμη, Κωνσταντινούπολη, Μαδρίτη, Μιλάνο, Μόναχο, Μόσχα, Παρίσι, Τελ Αβιβ), αποστέλλεται στο κινητό η «Επιβεβαίωση Check-in» και εκτυπώνεται η κάρτα επιβίβασης από τα check-in counters.

Η διαδικασία πραγματοποίησης του web check-in και του mobile check-in είναι απλή και κατανοητή. Είναι διαθέσιμη σε 5 γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ισπανικά), υποστηρίζει όλους τους τρόπους check-in (με επιστροφή ή ανταπόκριση) χωρίς να απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις υπολογιστών.

Παράλληλα, για τους επιβάτες που ταξιδεύουν με αποσκευές, ειδικά ''drop off baggage'' check in counters θα είναι διαθέσιμα για την παράδοσή τους και την άμεση εξυπηρέτηση των επιβατών.

Ειδική μέριμνα θα υπάρχει για την εξυπηρέτηση των επιβατών με ειδικές ανάγκες, για όσους ταξιδεύουν με κατοικίδια και για τα ασυνόδευτα παιδιά.

Επιπλέον, σε όλα τα αεροδρόμια λειτουργούν ξεχωριστά check-in counters, για την εξυπηρέτηση των επιβατών που ταξιδεύουν Business Class ή είναι κάτοχοι της χρυσής κάρτας του προγράμματος τακτικών επιβατών Miles & Bonus.

Σημειώνεται ότι, η χρήση των web check-in και mobile check-in θα είναι απαραίτητη από 1η Δεκεμβρίου 2011 για όλους τους επιβάτες που αναχωρούν από ένα από τα παρακάτω αεροδρόμια:

• Αθήνα
• Θεσσαλονίκη
• Βαρκελώνη
• Βρυξέλλες
• Φρανκφούρτη
• Λάρνακα
• Λονδίνο-Heathrow
• Στουτγάρδη

Εναλλακτικά, για τους επιβάτες που δεν θα επιλέξουν έναν από τους παραπάνω τρόπους check in, παρέχεται η δυνατότητα πραγματοποίησης ελέγχου του εισιτηρίου τους από τα ειδικά μηχανήματα (self check in kiosks), στα παραπάνω αεροδρόμια 24 ώρες έως και 30 λεπτά πριν από την πτήση.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.