ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ο... Captain Morgan προετοιμάζεται για την επιστροφή στη δραχμή!

12:23 - 15 Μαϊ 2012 | Επιχειρήσεις
Η Diageo, ο μεγαλύτερος όμιλος διανομής αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, είπε την Δευτέρα ότι συνεχίζει να περιορίζει τη διαφημιστική του δαπάνη στην Ελλάδα, μετά από την καθίζηση των πωλήσεών της κατά το ήμισυ στα τελευταία τρία χρόνια στη χώρα, και πως έχει προετοιμάσει σχέδιο για ενδεχόμενη έξοδο της χώρας από το ευρώ.

 

 "Όπως κάθε σοβαρή, μεγάλη εταιρία που δραστηριοποιείται στην ευρωζώνη, έχουμε  προετοιμάσει σχέδιο έκτακτης ανάγκης", είπε ο Andy Fennell, επικεφαλής του τμήματος  μάρκετινγκ, στη διάρκεια ενημέρωσης. 

Ενδεχόμενη επιστροφή της Ελλάδας στη δραχμή πιθανώς θα ανέβαζε την τιμή του  ουίσκι Johnnie Walker και άλλων εισαγόμενων ποτών που εμπορεύεται η Diageo. 

 

 Ο Fennell είπε ότι αν και η Ελλάδα αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 1% των  παγκόσμιων πωλήσεων της Diageo, ο βρετανικός όμιλος έχει προετοιμάσει σχέδια  έκτακτης ανάγκης. Οι περισσότερες πωλήσεις της Diageo στην Ελλάδα είναι εισαγόμενα  προϊόντα. 

 

 Στην Diageo ανήκουν οκτώ από τα 20 μεγαλύτερα εμπορικά σήματα αλκοολούχων  ποτών στον κόσμο, όπως η βότκα Smirnoff, το ρούμι Captain Morgan, το λικέρ Baileys  και η μπύρα Guinness. Η αξία των πωλήσεών της για την χρήση που έληξε στα τέλη  Ιουνίου του 2011 ανήλθαν στις 9,9 δις βρετανικές λίρες.  

 

 Αν και η διαφημιστική δαπάνη του ομίλου αυξήθηκε 10% το προηγούμενο έτος στις 1,7  δις στερλίνες, με επίκεντρο τις αναδυόμενες αγορές, η Diageo μείωσε τις δαπάνες στις  χώρες της ευρωζώνης που αντιμετωπίζουν προβλήματα. 

 

 "Ως επιχείρηση, αναζητούμε τις καλύτερες ευκαιρίες για την κατανομή αυτής της επιπλέον  διαφημιστικής και προωθητικής δαπάνης και αυτήν τη στιγμή αυτή (η ευκαιρία) δεν είναι η  Ελλάδα", είπε. 

 

 

 Ο Fennell είπε επίσης ότι ο όμιλος αύξησε πέρυσι τη δαπάνη της για μάρκετινγκ στην  Ευρώπη, ιδιαιτέρως στη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Ρωσία και την Τουρκία, ενώ ακόμα  μεγαλύτερη ήταν η αύξησή της στην Βρετανία.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.