ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Social Media: η βιομηχανική επανάσταση του αιώνα!

08:16 - 06 Ιουν 2013 | Επιχειρήσεις
Τα social media εισβάλλοντας με θεαματικό τρόπο όχι μόνο στην προσωπική, αλλά και στην επαγγελματική και εταιρική καθημερινότητά μας την επηρεάζουν πολυδιάστατα. Κι ενώ, αναμφίβολα, συμβάλλουν θετικά στην επικοινωνία των εταιριών με το κοινό τους και στη μετάδοση των μηνυμάτων τους, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να προκαλέσουν τεράστια προβλήματα σε όλα τα επίπεδα.

Μια εκδήλωση που προσέγγισε τα social media μ’ ένα διαφορετικό τρόπο, αναγνωρίζοντας το γεγονός του διττού τους χαρακτήρα για τη σύγχρονη επιχείρηση -αφού αποτελούν τόσο μέρος της κρίσης όσο και μέρος της λύσης- οργάνωσε πρόσφατα ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε με σύντομο και εύστοχο τρόπο η εταιρική πραγματικότητα των social media στη χώρα μας, αλλά κυρίως οι κρίσεις που μπορούν να προκαλέσουν και οι τρόποι που έχουμε στη διάθεσή μας, ώστε να τις αναγνωρίσουμε, να τις διαχειριστούμε και να τις αντιμετωπίσουμε. Αναφέρθηκε πως τα social media είναι η βιομηχανική επανάσταση του αιώνα μας, που έχει ήδη φθάσει στη χώρα μας και έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που σκεφτόμαστε, που αντιδρούμε, που επικοινωνούμε. Οι Έλληνες χρήστες του Facebook είναι 4.663.088, όσοι περίπου και οι ιδιοκτήτες IX στην Ελλάδα. Οι Έλληνες χρήστες του Twitter είναι ίσοι με τον πληθυσμό του Δήμου Θεσσαλονίκης, ενώ οι Έλληνες χρήστες του Youtube θα μπορούσαν να είναι όλοι οι κάτοικοι της Ηπείρου. Αν υπολογίσουμε ότι ο μέσος χρήστης περνά στο διαδίκτυο 700 λεπτά την εβδομάδα και έχει 130 φίλους, τότε τα μηνύματα διασπείρονται με ασύλληπτη ταχύτητα.

Πιο αναλυτικά, στο χαιρετισμό του ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων, κ. Βασίλης Λώλας, σημείωσε ότι τα social media αποτελούν μια πολύ μεγάλη ευκαιρία αφού είναι ένα κανάλι άμεσης επικοινωνίας με τα κοινά τα οποία μας ενδιαφέρουν. Χρειάζεται όμως μεγάλη προσοχή και μέτρο. Κάποιοι βομβαρδίζουν με post το Facebook νομίζοντας ότι αυτό θα βοηθήσει την καμπάνια τους. Μέτρον άριστον όμως, έλεγε ο ιδρυτής της Wpromote Michael Mothner, που παρουσίασε κάποιους μύθους και αλήθειες για το Facebook, διότι η υπερβολική προβολή κουράζει και στο τέλος μπορεί να βγούμε χαμένοι. Έτσι, είναι πλέον αυτονόητη η ανάγκη να μπούμε στα social media και βλέπουμε ότι οι επιχειρήσεις γίνονται social businesses και οι επαγγελματίες των εταιρικών υποθέσεων έχουν σημαντικό ρόλο σε αυτό. Βρισκόμαστε σε ένα κομβικό σημείο που αφορά όλες τις επιχειρήσεις και αυτές οι οποίες δεν θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν τις εξελίξεις θα βγουν χαμένες.

Χαιρετίζοντας από την πλευρά του την εκδήλωση, ο πρόεδρος του ΔΣ της ΕΕΔΕ, κ. Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, αφού τόνισε ότι επιχειρήσεις και επαγγελματίες πρέπει να αντιληφθούν ότι το περιβάλλον των media αλλάζει ραγδαία και πρέπει να προσαρμοστούμε σε αυτό, επεσήμανε πως τα social media μας δίνουν την ευκαιρία να είμαστε ενεργοί πολίτες, να συμμετέχουμε στις εξελίξεις, να μάθουμε και να διδάξουμε. Και είναι μια ευκαιρία που πρέπει να αδράξουμε για να πάει η χώρα μπροστά.

Τελευταία τροποποίηση στις 08:40 - 06 Ιουν 2013
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.