ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

H&M: Δυναμική επέκταση στην ελληνική αγορά- Μεγαλύτερο βάρος σε παιδική ένδυση και αθλητικά είδη

01:01 - 14 Ιαν 2014 | Επιχειρήσεις
H&M: Δυναμική επέκταση στην ελληνική αγορά- Μεγαλύτερο βάρος σε παιδική ένδυση και αθλητικά είδη
Μεγαλύτερη στροφή στον χώρο της παιδικής ένδυσης, που εμφανίζει και τις μικρότερες απώλειες συγκριτικά με τις υπόλοιπες κατηγορίες ρούχου, αλλά και εκμετάλλευση της εντονότερης τάσης των καταναλωτών να αθλούνται ως αντίβαρο του έντονου τρόπου ζωής που βιώνουν, συνθέτουν την στρατηγική ανάπτυξης του πολυεθνικού κολοσσού H&M στην ελληνική αγορά. Την ίδια στιγμή, βασική της προτεραιότητα παραμένει η ενίσχυση της παρουσία της στον χώρο του σπιτιού με την δημιουργία νέων καταστημάτων.

Αναλυτικότερα, η εταιρεία σχεδιάζει να εγκανιάσει στην Πάτρα το πρώτο της κατάστημα που θα απευθύνεται αποκλειστικά στο μωρό και το παιδί. Το συγκεκριμένο κατάστημα συνολικής εκτάσεως 900 τ.μ. είναι τριόροφο και θα ανοίξει στις αρχές Μαρτίου.

 

Εν τω μεταξύ, προχωρά και η ανακατασκευή του κτιρίου, όπου θα στεγάσει το νέο της κατάστημα με είδη για το σπίτι στη Θεσσαλονίκη, επί της οδού Τσιμισκή . Το συγκεκριμένο κατάστημα πρόκειται να εγκαινιαστεί την Άνοιξη.


Σχετικά με το πλάνο επέκτασης του δικτύου των καταστημάτων στην ελληνική αγορά, στέλεχος της ελληνικής θυγατρικής μας επεσήμανε ότι ακολουθείται ο στόχος της μητρικής, η οποία κάθε χρόνο εγκανιάζει ένα 10% με 15% των καταστημάτων που διαχειρίζεται παγκοσμίως. Σήμερα ελέγχει 3.000 καταστήματα σε 53 χώρες, ενώ ειδικότερα στην Ελλάδα το δίκτυο απαριθμεί 27 καταστήματα σε επτά πόλεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ρόδο, Ιωάννινα, Ξάνθη και Κομοτηνή.

hm130114

Να σημειωθεί ότι μόλις προ ημερών, η εταιρεία παρουσίσε τη νέα σειρά H&M Sport: μια διευρυμένη σειρά με έμφαση στην απόδοση, την εφαρμογή και τη λειτουργικότητα. Στο σχεδιασμό της νέας συλλογής H&M Sport συνέβαλαν επαγγελματίες αθλητές διεθνούς κλάσης της σουηδικής ολυμπιακής ομάδας, δίνοντας έμφαση στην απόδοση και με φυσικό ένστικτο για τη μόδα.

 

Σύμφωνα με το πλάνο της πολυεθνικής -που αφορά και το δίκτυο στην ελληνική αγορά- εκτός από τη νέα σχεδιαστική της ταυτότητα, η σειρά H&M Sport θα αποκτήσει πλέον και το δικό της αποκλειστικό χώρο σε επιλεγμένα καταστήματα.

 

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

Τελευταία τροποποίηση στις 18:48 - 13 Ιαν 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.