ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Δωδώνη: Tέρμα τα "ταξιδάκια αναψυχής" για τα μέλη της διοίκησης

01:01 - 14 Μαρ 2014 | Επιχειρήσεις
Δωδώνη: Tέρμα τα "ταξιδάκια αναψυχής" για τα μέλη της διοίκησης
Από το μικροσκόπιο, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του "R", έχει ξεκινήσει να περνά η διοίκηση της γαλακτοβιομηχανίας Δωδώνη όλες τις αγορές του εξωτερικού, με απώτερο στόχο αφενός να επικεντρωθεί σε δυναμικές αγορές που ήδη δραστηριοποιείται- όπως Γερμανία, Αυστραλία κ.λπ.- και αφετέρου να ανοίξει "δρόμους" σε κράτη απ' όπου απουσιάζει. Τέρμα λοιπόν, όπως μαθαίνουμε, τα "ταξιδάκια αναψυχής" που γίνονταν στο παρελθόν, εις το όνομα της επαγγελματικής δουλειάς. Η εποχή, όπως ακούγεται στους διαδρόμους της βιομηχανίας, απαιτεί δουλειά στην υλοποίηση των στόχων που τίθενται.

Στο πλαίσιο αυτό, όπως λένε αρμόδιες πηγές, η διοίκηση της εταιρείας έχει απαιτήσει μέχρι το καλοκαίρι να γνωρίζει ποιες αγορές του εξωτερικού αξίζουν πραγματικά για να βρίσκονται τα προϊόντα της εταιρείας και κυρίως η φέτα- από την οποία αποκομίζει την μερίδα του λέοντος στο τζίρο- και σε συνδυασμό με τις προοπτικές που αυτές εμφανίζουν. Ήδη πάντως τα πρώτα σχετικά report από το τμήμα εξαγωγών έχουν φθάσει στη διοίκηση, εξ ου και οι επαφές που έχει ξεκινήσει η τελευταία με παράγοντες από την αμερικανική αγορά, προκειμένου να επιτευχθεί μεγαλύτερη διείσδυση  των προϊόντων της γαλακτοβιομηχανίας στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.  
dodoni130314
Σημειώνεται ότι σήμερα η εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της σε περίπου 35 κράτη από τα οποία αποκομίζει πάνω από το 30% του πραγματοποιηθέντος τζίρου της. Ο στόχος, όπως μαθαίνουμε που έχει τεθεί από την διοίκηση, είναι οι εξαγωγές να φθάσουν στο 50% των πωλήσεων της. 

 

Όσον αφορά την εσωτερική αγορά, η Ηπειρώτικη γαλακτοβιομηχανία  «Δωδώνη», σύμφωνα και με τα στοιχεία του 2013 κρατά τα «σκήπτρα», παρά το γεγονός ότι η περυσινή χρονιά ήταν ιδιαιτέρως δύσκολη για τα γαλακτοκομικά – τυροκομικά προϊόντα.

 

Ενδεικτικά της αισιοδοξίας για το τρέχον έτος είναι τα στοιχεία του Δεκεμβρίου του 2013 όπου αποτυπώθηκε η δυναμική της «Δωδώνης» τόσο στον όγκο των πωλήσεων όσο και στην αξία στο σύνολο της φέτας, καθώς το μερίδιό της εκτοξεύτηκε στο 21,8% και 20,9% αντίστοιχα, ποσοστά πολλαπλάσια από τον ανταγωνισμό.

 

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

dodo130314

Τελευταία τροποποίηση στις 13:06 - 14 Μαρ 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.