Πρόκειται για μπίρα με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, μόλις 2%, η οποία αποτελεί συνδυασμό ξανθιάς μπίρας ανώτερης ζυθοποίησης, ανανεμειγμένη με χυμό από επιλεγμένα ώριμα λεμόνια.
Η Mythos Radler με λεμόνι τοποθετείται σταδιακά στα σημεία πώλησης στην Ελλάδα και αναμένεται να υποστηριχθεί με διαφημιστική καμπάνια, που θα επιμεληθεί η Solid, η οποία ανέλαβε πρόσφατα το λογαριασμό της Mythos, μετά από spec.
Το λανσάρισμα της Mythos Radler με λεμόνι, ουσιαστικά επιβεβαιώνει την ανοδική δυναμική του συγκεκριμένου segment, στο οποίο έχει παρουσία και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με την Amstel Radler.