ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΕΛΟΜΑΣ: Περνά στην αντεπίθεση με μειώσεις τιμών που θα προκαλέσουν αίσθηση

00:00 - 16 Ιουν 2014 | Επιχειρήσεις
ΕΛΟΜΑΣ: Περνά στην αντεπίθεση με μειώσεις τιμών που θα προκαλέσουν αίσθηση
Η «Ελληνική Ομάδα των Σουπερμάρκετ» είναι πραγματικότητα και είναι εδώ.- Κάλιο αργά παρά ποτέ εισέρχεται σε Νέα Εποχή και ο μεγαλύτερος ελληνικός Όμιλος Αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του reporter στόχος της νέας εποχής είναι αφενός να δηλώσει δυναμικό -και μάλιστα ελληνικό- παρόν στον ανταγωνισμό του κλάδου και αφετέρου να βρεθεί στο πλάι κάθε ελληνικού νοικοκυριού μέσω μιας ελκυστικής τιμολογιακής πολιτικής με πολλαπλές προωθητικές ενέργειες σε σειρά επώνυμων προϊόντων.
Στο πλαίσιο αυτό, όπως μπορούμε να ξέρουμε ετοιμάζεται, έτσι ώστε από αυτή την εβδομάδα να βγει με σημαντικά μειωμένες τιμές σε επώνυμα σήματα πρώτης γραμμής, και πιο συγκεκριμένα:

  • Με -40% στα αλλαντικά Νίκας
  • με -40% στο σήμα Κανάκις
  • Με -50% στα προϊόντα Syoss
  • Με Φέτα Δωδώνη στην τιμή κόστους στα 6,90 ευρώ από,8,80 ευρώ

Την ίδια στιγμή, με ενιαία σήμανση σε όλα τα καταστήματα του δικτύου εσωτερικά και εξωτερικά σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, από το βορειότερο ως το νοτιότερο άκρο της, ο ΕΛΟΜΑΣ χτίζει την νέα εποχή για το ελληνικό λιανεμπόριο. Οπως μας επεσήμανε στέλεχος του ΕΛΟΜΑΣ, με την εκπόνηση δυναμικού προγράμματος επικοινωνίας, με ενιαία, για πρώτη φορά, διαφημιστική προβολή στα μέσα εθνικής εμβέλειας από τον Ιούνιο έως το Δεκέμβριο του 2014, ο ΕΛΟΜΑΣ επιχειρεί να μπει σε κάθε ελληνικό σπίτι και να κερδίσει τον Έλληνα καταναλωτή.
Με παρουσία από την Κρήτη μέχρι την Αλεξανδρούπολη, εντός και εκτός του αστικού ιστού, με 540 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, 9.000 εργαζόμενους, οι 35 αλυσίδες του ΕΛΟΜΑΣ ενώνουν τις δυνάμεις τους, και δημιουργούν συνολικά τον δυνατότερο Έλληνα αντίπαλο για τις πολυεθνικές.


Σταθερός στόχος του Ομίλου παραμένει η ένταξη νέων μελών, γεγονός που θα ενισχύσει σημαντικά το συνολικό αριθμό των καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα. Επίσης στις βασικές του προτεραιότητες είναι η γκάμα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας προσφέροντας ακόμη περισσότερες και πιο αποτελεσματικές λύσεις στη δύσκολη οικονομική πραγματικότητα που τα τελευταία χρόνια ταλαιπωρεί τη χώρα. Αξίζει να αναφερθεί ότι τα ιδιωτικά προϊόντα του Ομίλου παρουσίασαν κατακόρυφη αύξηση τζίρου το 2013 φτάνοντας τα 30.000.000 ευρώ. Η συλλογή των προϊόντων ΕΛ.ΟΜ.Α.Σ αριθμεί στο πρώτο εξάμηνο 2014 650 κωδικούς, ενώ υπάρχει και γκάμα 90 κωδικών στο επίπεδο της δημιουργίας.

 

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

Τελευταία τροποποίηση στις 21:37 - 15 Ιουν 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.