ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Έκρηξη πωλήσεων για την adidas λόγω μουντιάλ

08:51 - 26 Ιουν 2014 | Επιχειρήσεις
Στους τρελούς ρυθμούς του Μουντιάλ κινούνται τα έως τώρα αποτελέσματα για την adidas μετά από τις πρώτες 12 ημέρες του FIFAWorldCup 2014.

Ο ΗerbertHainer, CEO του adidasGroup, ανέφερε σχετικά: «Πετύχαμε ήδη το στόχο των 2 δις ευρώ πωλήσεων στην κατηγορία του ποδοσφαίρου για το 2014, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά πως είμαστε η κορυφαία εταιρία παγκοσμίως στο χώρο του ποδοσφαίρου. Η παρουσία της εταιρίας τόσο στα γήπεδα της Βραζιλίας, όσο και γύρω από το τουρνουά, καθώς επίσης και η επιτυχία της καμπάνιας μας στα κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως, αποδεικνύει ότι η adidas είναι και θα παραμείνει η κορυφαία ποδοσφαιρική εταιρία».

Ως επίσημος Χορηγός, Προμηθευτής και Κάτοχος Αδείας για το FIFAWorldCup 2014, η adidas για άλλη μια φορά προμηθεύει την επίσημη μπάλα της διοργάνωσης και τον εξοπλισμό των στελεχών, των διαιτητών, των εθελοντών και των ball boys. Επιπλέον, εννιά ομάδες και περίπου 300 ποδοσφαιριστές συμμετέχουν στη διοργάνωση, χρησιμοποιώντας προϊόντα adidas.

Η adidas θα πουλήσει συνολικά πάνω από 8 εκατ. φανέλες, σημαντικά περισσότερες από τις 6,5 εκατ. που πούλησε τη χρονιά του FIFA World Cup 2010 της Νοτίου Αφρικής. Ιδιαίτερα η φανέλα της εθνικής ομάδας της Γερμανίας σημειώνει πωλήσεις ρεκόρ, καθώς ήδη έχουν πουληθεί πάνω από 2 εκατ. φανέλες, 30% περισσότερες από το προηγούμενο ρεκόρ του 2006. Επίσης, οι φανέλες της Αργεντινής, του Μεξικό και της Κολομβίας έχουν ξεπεράσει το 1 εκατ. πωλήσεις η κάθε μία. Επιπλέον, η adidas θα πουλήσει περισσότερες από 14 εκατ. ποδοσφαιρικές μπάλες brazuca, την επίσημη μπάλα του FIFA World Cup 2014, 1 εκατομμύριο περισσότερες από τη χρονιά του FIFA World Cup 2010.

Το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο έχει πολύ θετική επίδραση στις πωλήσεις της adidas στη Λατινική Αμερική. Τα τελευταία δέκα χρόνια, το adidasGroup κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις του στην περιοχή σημαντικά, φτάνοντας από τα 179 εκατ. ευρώ στo 1,575 δις ευρώ. Το adidasbrand ειδικότερα, με την υποστήριξη και του FIFAWorldCup 2014, αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνει τις πωλήσεις του στη Λατινική Αμερική κατά τα επόμενα χρόνια.

Για τις ανάγκες των δημοσιογράφων κατά τη διάρκεια του FIFAWorldCup 2014, η adidas δημιούργησε ένα Κέντρο Τύπου στο Ρίο ντε Τζανέιρο, το επονομαζόμενο “Posto adidas”. Καθόλη τη διάρκεια της διοργάνωσης, η adidas δημιουργεί και μοιράζεται σε πραγματικό χρόνο υλικό μέσω των κοινωνικών δικτύων της, με στόχο να είναι το πιο δημοφιλές brand στα social media σε όλο το FIFAWorldCup 2014. Στις πρώτες δώδεκα ημέρες της διοργάνωσης, η adidas έκανε σημαντικά βήματα προς αυτόν τον στόχο.

Συγκεκριμένα, ο λογαριασμός @brazuca στο Twitter ξεπέρασε του 2 εκατ. followers, προσφέροντας μοναδικό υλικό από τις πιο σημαντικές στιγμές των αγώνων και δίνοντας στους fans την ευκαιρία να γνωρίσουν σε βάθος τις ομάδες από όλο τον κόσμο.

Τελευταία τροποποίηση στις 10:55 - 26 Ιουν 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.