ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Xρυσή Επιλογή και Ινδία τα επόμενα στοιχήματα της Μέλισσα Κίκιζας

00:00 - 30 Ιουν 2014 | Επιχειρήσεις
Xρυσή Επιλογή και Ινδία τα επόμενα στοιχήματα της Μέλισσα Κίκιζας
Mε δεδομένο ότι οι συνήθειες του καταναλωτή αλλάζουν και ο τελευταίος παρά τις οικονομικές δυσκολίες που περνά συνεχίζει να αναζητά προϊόντα, η εταιρεία Ζυμαρικών Μέλισσα Κίκιζας αποφάσισε να κάνει και πάλι τη διαφορά.

Σε συνεργασία με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή λάνσαρε πριν από μερικές ημέρες τη νέα σειρά ζυμαρικών Χρυσή Επιλογή σε πέντε κωδικούς. Ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας Γ. Ευσταθόπουλος μας ανέφερε ότι "το 2013, ήταν μια χρονιά, που η ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ συνεργάστηκε με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης για να επιλέξει τα καλύτερα Ελληνικά χωράφια. Καθ’όλη τη διάρκεια της χρονιάς, επιβλέψαμε την εφαρμογή των ορθών πρακτικών καλλιέργειας και με τη βοήθεια ενός πλήθους αγροτών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας πήραμε ένα εξαιρετικής ποιότητας σιτάρι, με το οποίο φτιάχνουμε τα ζυμαρικά Μέλισσα Χρυσή Επιλογή. Όλα αυτά σε μια premium συσκευασία με μεγάλη διαφάνεια, γιατί δεν έχουμε να κρύψουμε τίποτα, το αντίθετο μάλιστα, προτρέπουμε τους καταναλωτές σε κάθε σύγκριση".

Η θετική πορεία των τελευταίων ετών οδήγησε την εταιρεία στην κατάκτηση της πρώτης θέσης ανάμεσα στις Βιομηχανίες Ζυμαρικών στην Ελλάδα (μερίδιο αγοράς σε όγκο 37,6% βάσει στοιχείων Nielsen YTD 19 Απρ 2014). Σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα, οι στόχοι της Μέλισσα Κίκιζας είναι να αναπτύσσεται με σταθερά βήματα, να συνεχίσει να εξυπηρετεί τους πελάτες της με τον καλύτερο τρόπο και να προσφέρει στους καταναλωτές της ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές.

Βασικός πυλώνας στην ανάπτυξη της εταιρείας παραμένουν οι εξαγωγές. Τι και αν η εταιρεία ζυμαρικών Μέλισσα Κίκιζας εξάγει τα προϊόντα της ήδη σε 35 χώρες του κόσμου, για την διοίκησή της πάντα υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης στο εξωτερικό. Γι' αυτό και μετά την πρόσφατη είσοδό της στην Κίνα, ετοιμάζεται να εξαπλωθεί και στην Ινδία, όπως μας ανέφερε αποκλειστικά το στέλεχος της διοίκησης. Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία απευθύνεται σήμερα σε πάνω από 1.000.000.000 εν δυνάμει καταναλωτές.

Οι κύριες χώρες εξαγωγικής δραστηριότητας της ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ, είναι η Πολωνία, Κύπρος, Βουλγαρία, Αγγλία, Βαλτικές, ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία, Νότιος Αφρική κ.α. ενώ σε χώρες όπως η Βουλγαρία, Αλβανία και Κύπρος η εταιρεία, κατέχει σημαντικά μερίδια αγοράς που ξεπερνούν το 25%, με επώνυμη παρουσία. Αξίζει δε να επισημανθεί ότι στην Πολωνία, η εταιρεία διαθέτει θυγατρική, την Ατλάντα sp zoo, η οποία διαθέτει τα προιόντα της αλλά και άλλους οίκους σε ολόκληρη τη χώρα.

Συνολικά, οι εξαγωγές της καλύπτουν το 25% του όγκου πωλήσεών που πραγματοποιεί και τα τελευταία χρόνια, αναπτύσσονται με μέσο ρυθμό 15% ετησίως.

H ιστορία

Η MELIΣΣΑ-ΚΙΚΙΖΑΣ εδώ και 67 χρόνια διαθέτει στην Λάρισα, την μεγαλύτερη καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής ζυμαρικών της Ανατολικής Ευρώπης. Η δυναμικότητα παραγωγής 90.000 τόνων ετησίως, την καθιστά, τον μεγαλύτερο αγοραστή σκληρού σίτου στην Ελλάδα, με ετήσιες αγορές άνω των 100.000 τόνων, στηρίζοντας μεταξύ άλλων χιλιάδες οικογένειες αγροτών. Το 2013 η ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ αναδείχθηκε για μία ακόμα χρονιά ως ένα από τα Best Workplace στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη. Η Εταιρία βρίσκεται σε μια συνεχή ανάπτυξη και μόνο τα τελευταία 5 χρόνια, έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις που ξεπερνούν τα 25 εκατ. ευρώ. Η αξιοπιστία της ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ και τα υγιή οικονομικά της στοιχεία -οι πωλήσεις της διαμορφώνονται στα 64,5 εκατ. ευρώ -την έχουν οδηγήσει σε Διεθνείς συνεργασίες, όπως η ανάληψη των αποκλειστικών αντιπροσωπιών των μαρκών DEL MONTE και η ΗΕΙΝΖ.

Τα ζυμαρικά ως είδος πρώτης ανάγκης έχουν επιδείξει μια αντοχή σε επίπεδο όγκου πωλήσεων ενώ τα περιθώρια κέρδους συμπιέζονται διαρκώς λόγω των όλο και χαμηλότερων τιμών πώλησης και των έντονων προωθητικών ενεργειών. Η κατά κεφαλήν κατανάλωση στην Ελλάδα σε ετήσια βάση, είναι περίπου 10 κιλά με ένα συνολικό μέγεθος αγοράς, στους 110.000 τόνους. Το 85-90% των πωλήσεων πραγματοποιείται μέσω των σημείων λιανικής, ενώ το υπόλοιπο μέσω της μαζικής εστίασης.

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

Τελευταία τροποποίηση στις 23:16 - 29 Ιουν 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.