ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Νίκας: Με ποια κατηγορία θα διεκδικήσει ρόλο πρωταγωνιστή

00:01 - 31 Ιουλ 2014 | Επιχειρήσεις
Νίκας: Με ποια κατηγορία θα διεκδικήσει ρόλο πρωταγωνιστή
«To όνομα Νίκας στα αλλαντικά έχει μεγάλη ιστορία και δεν μπορεί να φύγει από το "κάδρο" του κλάδου τόσο εύκολα», μας λέει αποκλειστικά διοικητικό στέλεχος, τονίζοντας ότι το πλήγμα που δέχτηκε από το διατροφικό σκάνδαλο με το κρέας αλόγου ήταν το πιο ισχυρό στην ιστορία του ομίλου.

Παρόλα ταύτα, σύμφωνα με την ίδια πηγή, οι απώλειες από το συγκεκριμένο σκάνδαλο έχουν περιοριστεί σημαντικά, όπως επιβεβαιώνει και το μερίδιο αγοράς που ελέγχει η εταιρεία που επανέρχεται σταδιακά στα επίπεδα του 2008, όταν δηλαδή ήταν 16%. 

Σημαντική συμβολή σε αυτήν την επαναφορά, τονίζει το στέλεχος της εταιρείας, έχει διαδραματίσει το λανσάρισμα «Πάριζα και Παριζάκι Φούρνου», που ουσιαστικά άνοιξε μία νέα ποιοτική κατηγορία υψηλής προστιθέμενης αξίας. Στη συγκεκριμένη κατηγορία, όπως μας λέει, ακόμη δεν έχει μπει ο ανταγωνισμός. 
«Οι καταναλωτές περίμεναν από τον Νίκα μία ποιοτική απάντηση και θεωρώ ότι τους καλύψαμε», σημειώνει η ίδια πηγή, αποκαλύπτοντας ότι στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι να εμπλουτίσει τη συγκεκριμένη κατηγορία με τα είδη φούρνου. Στο πλαίσιο αυτό, μόλις πριν από λίγες ημέρες λανσαρίστηκε και το προϊόν «Χοιρινό Φούρνου» και ήδη έχει τοποθετηθεί στις μεγάλες λιανεμπορικές αλυσίδες. 
Όσον αφορά τις υπόλοιπες κατηγορίες αλλαντικών, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, παραμένει στους βασικούς «παίκτες» της αγοράς.
Πάντως, το στέλεχος της Νίκας ξεκαθαρίζει ότι όλη η αγορά των αλλαντικών είναι πτωτική και η μόνη κατηγορία που δείχνει σημάδια περαιτέρω ανόδου είναι αυτή της γαλοπούλας, που αντιστοιχεί περίπου στο 40% των συνολικών πωλήσεων του κλάδου. 
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
 
Τελευταία τροποποίηση στις 22:03 - 30 Ιουλ 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.