ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

H Procter & Gamble "ξεφορτώνει" brandes στη Unilever

01:00 - 03 Ιαν 2015 | Επιχειρήσεις
H Procter & Gamble "ξεφορτώνει" brandes στη Unilever
Nέες ανακατατάξεις στα καταναλωτικά είδη φέρνει η απόφαση της πολυεθνικής Procter & Gamble να πουλήσει βασικά της σήματα σε ανταγωνιστή πολυεθνικό κολοσσό, καθώς οι εποχές απαιτούν επικέντρωση στο βασικό αντικείμενο δράσης, από όπου προέρχονται και τα μεγαλύτερα έσοδα.

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα και με τα όσα ισχυρίζεται το Reuters, η Procter & Gamble προχώρησε στην πώληση δύο brands σαπουνιών στον ευρωπαϊκό καταναλωτικό κολοσσό Unilever. Ο λόγος για το Camay σε παγκόσμιο επίπεδο, το Zest εκτός Βόρειας Αμερικής, αλλά και το εργοστάσιο παραγωγής του Talisman στο Μεξικό.

 

Το συγκεκριμένο εργοστάσιο απασχολεί περί τα 170 άτομα, τα οποία θα μεταφερθούν στη Unilever, στο πλαίσιο ολοκλήρωσης του deal. Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν έγιναν γνωστοί, ωστόσο η μεταβίβαση θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο μισό του 2015.

 

Η P&G ανέφερε τον περασμένο Αύγουστο ότι θα αφοσιωθεί σε 80 brands, συμπεριλαμβανομένων των απορρυπαντικών Tide και των Pampers, που φέρνουν τα μεγαλύτερα έσοδα στην εταιρεία. 

 

Ήδη η εταιρεία πώλησε τις μπαταρίες Duracell στην Berkshire Hathaway Inc και τις ζωοτροφές  στην Spectrum Brands Holdings Inc τον Σεπτέμβριο.

Η P & G στοχεύει επίσης να πωλήσει την Wella όπως  ανέφερε το Reuters τον περασμένο μήνα.

Τελευταία τροποποίηση στις 14:59 - 02 Ιαν 2015
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.