ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Frigoglass: Αυξημένες οι πωλήσεις το δεύτερο τρίμηνο

12:07 - 06 Αυγ 2015 | Επιχειρήσεις
Frigoglass: Αυξημένες οι πωλήσεις το δεύτερο τρίμηνο
Άνοδο παρουσιάζουν οι πωλήσεις της  Frigoglass σε Ασία και Αφρική, ενώ ταυτόχρονα αυξημένη παραμένει και η πορεία των πωλήσεων στους εφμιαλωτές της Coca Cola. Παράλληλα, οι ζημιές κινούνται σε οριακά επίπεδα.

Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωσή της η Frigoglass αναφέρει ότι:

Καθαρές ζημιές ύψους 94.000. ευρώ ανακοίνωσε για το β' τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης η Frigoglass , έναντι καθαρών κερδών 22.000. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Αντιθέτως, οι πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά 1,2% στα 111,2 εκατ. ευρώ, από 109,9 εκατ. ευρώ πέρυσι. Τα EBTIDA διαμορφώθηκαν στα 12 εκατ. ευρώ, καταγράφοτνας μείωση 9%. 

Σε επίπεδο εξαμήνου, οι ζημιές της Frigoglass  διευρύνθηκαν στα 3,962 εκατ. ευρώ από 3,381 εκατ. ευρώ πέρυσι, με τις πωλήσεις να υποχωρούν κατά 1,7% στα 197,6 εκατ. ευρώ. 

Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass , σχολίασε:

"Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε συνέχιση της ανοδικής πορείας των πωλήσεων στους εμφιαλωτές της Coca-Cola, που κατέγραψαν σημαντική αύξηση. Η άνοδος των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στο διψήφιο ποσοστό αύξησης στην Ασία και την Αφρική, η οποία αντισταθμίστηκε μερικώς από την υποχώρηση των πωλήσεων στην Ανατολική Ευρώπη. Παρά τα σχετικά αμετάβλητα επίπεδα πωλήσεων, το περιθώριο EBITDA σημείωσε μείωση εξαιτίας του λιγότερο ευνοϊκού γεωγραφικού μείγματος πωλήσεων και των επιπτώσεων από την εκκίνηση της παραγωγής της πρωτοποριακής σειράς προϊόντων ICOOL/ILOOK.

Η πώληση του Κλάδου Υαλουργίας βρίσκεται σε τροχιά ολοκλήρωσης το δεύτερο εξάμηνο, γεγονός το οποίο θα μας επιτρέψει να επικεντρωθούμε αποκλειστικά στην μακροπρόθεσμη επιτυχία του Κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης και θα συμβάλει στη σημαντική απομόχλευση του Ισολογισμού μας. Για το υπόλοιπο του έτους, αναμένουμε να συνεχιστούν οι τρέχουσες τάσεις των πωλήσεων, αν και παραμένουμε επιφυλακτικοί δεδομένης της μακροοικονομικής αβεβαιότητας σε ορισμένες από τις βασικές αγορές μας. Θα συνεχίσουμε να μειώνουμε το λειτουργικό κόστος, να βελτιώνουμε τη συνολική μας αποδοτικότητα και να αξιοποιούμε τις ευκαιρίες μακροπρόθεσμης ανάπτυξης παρέχοντας τα πλέον καινοτόμα προϊόντα της αγοράς."


Οι προοπτικές

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, Για το υπόλοιπο του έτους, οι τρέχουσες τάσεις των πωλήσεων αναμένεται να συνεχιστούν. Η εταιρεία προβλέπει ότι η ανοδική πορεία των πωλήσεων που καταγράφηκε στον Κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης στην Αφρική θα συνεχιστεί και στο υπόλοιπο έτος. Δεδομένης της ισχυρής τοπικής παραγωγικής βάσης και της ηγετικής της θέσης στην αγορά, έχει τη δυνατότητα να παραδώσει τις παραγγελίες της και να ικανοποιήσει τη ζήτηση των πελατών για τη νέα σειρά προϊόντων ILOOK στα επόμενα τρίμηνα.

Όπως επισημαίνει, η σειρά ILOOK θα βοηθήσει να αυξηθεί το μερίδιο αγοράς της Εταιρείας στην Αφρική, καθώς βασικοί πελάτες αναζητούν πρόσθετο χώρο ψύξης σε συνδυασμό με μια πιο δυναμική παρουσίαση των προϊόντων τους στο σημείο πώλησης. Στην Ασία, δεδομένης της σχετικά διευρυμένης παραγωγικής της βάσης και εν μέσω ενός ιδιαίτερα ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, εστιάζει στην περαιτέρω ενίσχυση της αποδοτικότητας και στη βελτίωση της συνολικής διάρθρωσης του κόστους της.

Στην Ευρώπη η Frigoglass  παραμένει επιφυλακτική σε ορισμένες από τις αγορές της, καθώς οι μακροοικονομικές δυσκολίες αναμένεται να διατηρηθούν και στο δεύτερο εξάμηνο του έτους. Επιπλέον, παρόλο που η μαζική παραγωγή της σειράς ICOOL θα επηρεάσει βραχυπρόθεσμα τους όγκους παραγωγής και τα περιθώρια κέρδους, η Εταιρεία προβλέπει αύξηση του μεριδίου αγοράς της και σημαντική ενίσχυση της παρουσίας της σε όλη την Ευρώπη μακροπρόθεσμα.

Με την ολοκλήρωση της πώλησης του Κλάδου Υαλουργίας, η Frigoglass θα ενισχύσει τον ισολογισμό της και θα επικεντρωθεί στη βελτίωση των μακροπρόθεσμων επιδόσεών της στον Κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης, τονίζεται στην ανακοίνωση.

  

Συνημμένα αρχεία:
Τελευταία τροποποίηση στις 12:15 - 06 Αυγ 2015
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.