ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η Ε.Τσόχατζη μιλά για τους στόχους του Chivas - The Venture

12:37 - 24 Νοε 2016 | Επιχειρήσεις
Η Ε.Τσόχατζη μιλά για τους στόχους του Chivas - The Venture
Το Chivas - The Venture, ο πρώτος παγκόσμιος διαγωνισμός κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, έφτασε στην τελική ευθεία καθώς οι online αιτήσεις για τη συμμετοχή και διεκδίκηση μέρους της παγκόσμιας χρηματοδότησης $1 εκατ. στο http://www.chivas.com/el-gr/the-venture/login κλείνουν στις 27 Νοεμβρίου.

H κ. Ελευθερία Τσόχατζη, Head of Marketing Pernod Ricard Hellas μιλά στο Reporter για τη σημασία του διαγωνισμού, τους στόχους του αλλά και τα μέλη της κριτικής επιτροπής.

 

-Πείτε μας λίγα λόγια για το Chivas – The Venture

 

Το Chivas - The Venture είναι ο παγκόσμιος διαγωνισμός κοινωνικής επιχειρηματικότητας που διοργανώνει το Chivas Regal. Διατηρώντας την κληρονομιά των αδελφών James και John Chivas, οι οποίοι αναγνωρίζοντας την ανάγκη για τη στήριξη επιχειρήσεων που συμβάλλουν σε μια ευρύτερη θετική αλλαγή στον κόσμο, το Chivas Regal δημιούργησε το 2014 το Chivas - The Venture. Έκτοτε, πάνω από 3.500 επιχειρήσεις που επιθυμούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία έχουν υποβάλει αίτηση συμμετοχής, με σκοπό να διεκδικήσουν μέρος από την ετήσια χρηματοδότηση του 1 εκατ. δολαρίων. Φέτος, το Chivas – The Venture διοργανώνεται για πρώτη φορά και στην Ελλάδα με στόχο την ανάδειξη του Έλληνα κοινωνικού επιχειρηματία που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στο εξωτερικό και θα διεκδικήσει μέρος από την ετήσια χρηματοδότηση 1 εκατ. δολαρίων του επάθλου για την επιχείρησή του. Έως και τις 27 Νοεμβρίου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τη συμμετοχή τους ηλεκτρονικά στην επίσημη ιστοσελίδα του Chivas - The Venture, στο http://www.chivas.com/el-gr/the-venture/login.

 

-Σε ποιες εταιρείες απευθύνεται ο διαγωνισμός;

 

Ο διαγωνισμός είναι ανοικτός για νέους επιχειρηματίες που θέλουν να διεκδικήσουν ένα καλύτερο αύριο. Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρουμε ότι εκτός από την μεγάλη ευκαιρία της χρηματοδότησης, ο διαγωνισμός προσφέρει στις εταιρίες την απαραίτητη καθοδήγηση και εκπαίδευση από σημαντικές προσωπικότητες που δραστηριοποιούνται στο οικοσύστημα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Ήδη έχουν ολοκληρωθεί με μεγάλη επιτυχία 3 mentoring workshops με εισηγητές που έχουν βαθιά γνώση της σημασίας του κοινωνικού αντικτύπου στις επιχειρήσεις, με στόχο την εκπαίδευση και καθοδήγηση των υποψηφίων σε θέματα κοινωνικής επιχειρηματικότητας.

 

ch

 

-Υπάρχουν κάποια κριτήρια που πρέπει να πληρούν οι υποψήφιοι που θέλουν να δηλώσουν συμμετοχή;

 

Ναι, υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια που πρέπει να πληρούν οι υποψήφιοι. Συγκεκριμένα, o ελληνικός διαγωνισμός Chivas - The Venture είναι ανοικτός σε οποιαδήποτε κερδοσκοπική εταιρεία έχει την κύρια επιχειρηματική της έδρα στην Ελλάδα, λειτουργεί επιχειρηματικά στην Ελλάδα και επιζητεί μια θετική επίδραση ή όφελος για την κοινωνία ή το περιβάλλον, με ετήσια έσοδα όχι περισσότερα από US $ 1,5 εκατομμύριο (ή άλλο αντίστοιχο τοπικό νόμισμα). Στο διαγωνισμό μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή επιχειρήσεις που βρίσκονται στα Στάδια Ανεύρεσης, Επικύρωσης ή Ανάπτυξης. Τέλος κάθε διαγωνιζόμενος πρέπει να εκπροσωπηθεί από άτομο που να είναι τουλάχιστον 25 ετών, κι αυτό το άτομο πρέπει να υποβάλλει και τη σχετική αίτηση.

 

-Ποιοι θα αξιολογήσουν ποιος από τους συμμετέχοντες πληροί τις προδιαγραφές για να ταξιδέψει στο εξωτερικό και να διεκδικήσει μέρος χρηματοδότησης 1 εκατ. δολάρια για την επιχείρησή του;

 

Η κριτική επιτροπή του Chivas – The Venture, η οποία θα αναλάβει το σημαντικό ρόλο της αξιολόγησης των 5 κορυφαίων φιναλίστ, αποτελείται από γνώστες του οικοσυστήματος κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, business insiders, ακαδημαϊκούς και αναγνωρισμένα στελέχη με μεγάλη εξειδίκευση στο business marketing. Συγκεκριμένα, στην κριτική επιτροπή συμμετέχουν:

 

* O Peter Economides, Global Brand Strategist, ιδρυτής της Felix BNI και Πρόεδρος του Δ.Σ. του διεθνούς μη κερδοσκοπικού οργανισμού Make-A-Wish που εδρεύει στην Αριζόνα, ο οποίος έχει ασχοληθεί ενεργά με την ενεργοποίηση startup incubators στη χώρα μας.

 

* O Jimmy Αθανασόπουλος, Επικεφαλής της Κοινωνικής Ευθύνης του Libra Group και Πρόεδρος του Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας, με μετεκπαίδευση στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από το Harvard Business School.

 

* O Κωνσταντίνος Ζανετόπουλος, Senior Manager της εταιρίας Accenture, της κορυφαίας εταιρείας με διεθνή δραστηριότητα, που παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και λύσεων στρατηγικής, consulting και ψηφιακής τεχνολογίας.

 

* Ο Αλέξης Κομσέλης, Διευθυντής AHEAD – ALBA Hub for Entrepreneurship and Development, εκπαιδευτής και ερευνητής της επιχειρηματικότητας με εξειδίκευση στα επιχειρηματικά μοντέλα και διδάκτωρ στο MSc in Entrepreneurship του ALBA, που έχει συνδημιουργήσει το VentureGarden, ένα πρόγραμμα που υποστηρίζει επιχειρηματίες σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας.

 

* Η Κατερίνα Πραματάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και επιστημονική υπεύθυνος της ερευνητικής ομάδας ELTRUN-SCORE (Supply Chain and Demand Management, Collaboration and Electronic Services) και του ΑCEin (Athens Center for Entrepreneurship and Innovation).

 

* Η Χριστίνα Φίλη, Γενική Διευθύντρια του Διεθνούς Οργανισμού Ashoka στην Ελλάδα, μία από τις μη κερδοσκοπικές οργανώσεις με την μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως

 

-Ποιος είναι ο στόχος αυτού του εγχειρήματος;

 

Βασικός στόχος και επιδίωξη του Chivas - The Venture είναι να βρεθεί και να υποστηριχθεί η νέα γενιά των start-up επιχειρήσεων, που επιθυμούν να επιτύχουν έχοντας θετικό αντίκτυπο στις ζωές των άλλων.

 

Περισσότερες πληροφορίες για το διαγωνισμό δείτε εδώ 

 

Kυριακή Αξιώτη 

 

 

Τελευταία τροποποίηση στις 13:09 - 24 Νοε 2016
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.