ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Coca-Cola HBC: Εμφιαλωμένο νερό και νέα προϊόντα ώθησαν τις πωλήσεις

11:48 - 14 Φεβ 2018 | Επιχειρήσεις
Coca-Cola HBC: Εμφιαλωμένο νερό και νέα προϊόντα ώθησαν τις πωλήσεις
Τους βασικούς λόγους για την καλή πορεία των πωλήσεων της Coca-Cola HBC AG καταγράφει η σχετική ανακοίνωση μέσω της οποίας δημοσιοποίησε η εταιρία τα οικονομικά της αποτελέσματα.

Όπως αναφέρεται ο όγκος πωλήσεων στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 6% συνολικά για το έτος, χάρη στη συμβολή των κατηγοριών των εμφιαλωμένων νερών, των ανθρακούχων αναψυκτικών και των ποτών ενέργειας και με σύμμαχο τις υψηλές καλοκαιρινές θερμοκρασίες, την καλή τουριστική κίνηση και τη βελτιωμένη αγορά λιανικής, εν μέσω κατά τα άλλα δυσμενών μακροοικονομικών συνθηκών.

Στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών συνεχίστηκε η θετική πορεία με αύξηση να καταγράφεται και στα τέσσερα τρίμηνα.

Στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών με λίγες θερμίδες καταγράφηκε αύξηση, κυρίως στις πωλήσεις της Coca-Cola Zero, οι οποίες ενισχύθηκαν περαιτέρω από την κυκλοφορία της νέας Coca-Cola με Stevia και χωρίς θερμίδες. Τα ποτά ενέργειας και τα σήματα Fanta και Schweppes κατέγραψαν καλές επιδόσεις.

Στο σύνολο των χωρών όπου δραστηριοποιείται η Coca-Cola HBC AG ο  όγκος πωλήσεων ανθρακούχων αναψυκτικών αυξήθηκε κατά 2,3% στη διάρκεια του έτους, σε σύγκριση με βελτίωση της τάξης του 1,2% πέρυσι. Στην πλειονότητα των αναπτυσσόμενων και αναδυόμενων αγορών  παρατηρήθηκε βελτίωση των επιδόσεων, ενώ στον τομέα των αναπτυγμένων αγορών, οι επιδόσεις παρουσίασαν μεικτή εικόνα.

Τα ολιγοθερμικά προϊόντα

Το αναπτυσσόμενο χαρτοφυλάκιο ανθρακούχων αναψυκτικών μας έχει απήχηση στους καταναλωτές, ενώ ταυτόχρονα επικρατούν ισχυρές τάσεις ανάπτυξης στις νέες παραλλαγές και γεύσεις όπως οι Coca-Cola Lime, Coca-Cola Zero Lemon, Sprite Cucumber, Schweppes Pomegranate και οκτώ νέες γεύσεις Fanta. Στην ίδια κατηγορία, καταγράφηκε αύξηση 2,7% στις πωλήσεις προϊόντων με το σήμα Coca-Cola, με βελτίωση της τάξης του 22,4% στις πωλήσεις της Coke Zero. Οι πωλήσεις των σημάτων Fanta και Schweppes κατέγραψαν αύξηση 2,7% και 5,1% αντίστοιχα.

Στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3,0% μετά την πτώση 2,0% το προηγούμενο έτος. Ο όγκος πωλήσεων στον τομέα των αναπτυγμένων αγορών αυξήθηκε κατά 4,5% με τη συνδρομή των υψηλών καλοκαιρινών θερμοκρασιών. Στον τομέα των αναπτυσσόμενων αγορών, ο όγκος πωλήσεων εμφιαλωμένων νερών υποχώρησε κατά 1,9%, ενώ στον τομέα των αναδυόμενων αγορών καταγράφηκε αύξηση 3,2% καθώς η μεγάλη αύξηση του όγκου πωλήσεων στη Νιγηρία, τη  Ρουμανία και τη Σερβία υπεραντιστάθμισε την πτώση στη Ρωσία όπου οι όγκοι πωλήσεων επηρεάστηκαν αρνητικά από το ψυχρό και βροχερό καλοκαίρι.

Πτώση στους χυμούς

Ο όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των χυμών υποχώρησε κατά 0,8% για το σύνολο του έτους, σημειώνοντας βελτίωση σε σχέση με την πτώση 2,8% το προηγούμενο έτος. Ο όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των χυμών ήταν σταθερός στις αναδυόμενες αγορές, υποβοηθούμενος από την αύξηση στη Ρωσία, αυξήθηκε κατά 1,7% στον τομέα των αναπτυσσόμενων αγορών και υποχώρησε κατά 8,5% στον τομέα των αναπτυγμένων αγορών, κυρίως λόγω της επίδρασης της Ιρλανδίας όπου η απόφαση για μείωση της διανομής συμπυκνωμένων προϊόντων επηρέασε αρνητικά τους όγκους πωλήσεων.

Στην κατηγορία του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού, οι πωλήσεις παρέμειναν συνολικά σε χαμηλά επίπεδα, καταγράφοντας πτώση 7,1%. Η Ρουμανία, η Ουγγαρία και η Βουλγαρία, όπου θα παραμείνει το σήμα Nestea, κατέγραψαν αύξηση του όγκου πωλήσεων ενώ σε όλες τις άλλες χώρες παρατηρήθηκε πτώση το 2017. Για πρώτη φορά κυκλοφόρησε στις αρχές του 2018 το σήμα τσαγιού FUZE σε όλες τις αγορές μας εκτός της Νιγηρίας και πιστεύουμε ότι η νέα αυτή κυκλοφορία θα δώσει νέα δυναμική στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Στην κατηγορία των ποτών ενέργειας καταγράφηκε άλλη μια χρονιά αύξησης του όγκου πωλήσεων άνω του 20% με τη συμβολή του Monster που κατέγραψε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 48,3% συμπεριλαμβάνοντας την κυκλοφορία στη Νιγηρία και αύξηση 40,6% σε οργανική βάση.

Ακολουθώντας τη στρατηγική αύξησης των εσόδων μέσω των μικρότερων συσκευασιών, οι πωλήσεις συσκευασιών άμεσης κατανάλωσης αυξήθηκαν κατά 3,1%, ενώ οι πωλήσεις συσκευασιών μελλοντικής κατανάλωσης αυξήθηκαν κατά 1,6% στη διάρκεια του έτους, με αποτέλεσμα τη βελτίωση του μείγματος συσκευασίας κατά 30 μονάδες βάσης. Στους τομείς των αναπτυγμένων και αναδυόμενων αγορών καταγράφηκε βελτίωση του μείγματος συσκευασίας ενώ στον τομέα των αναδυόμενων αγορών το μείγμα συσκευασίας επιδεινώθηκε.

Τελευταία τροποποίηση στις 11:52 - 14 Φεβ 2018
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.