ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Εργαλείο γα την ανάπτυξη των μικρών επιχειρήσεων οι ταχυμεταφορές Κύριο

19:23 - 05 Μαϊ 2018 | Επιχειρήσεις
Εργαλείο γα την ανάπτυξη των μικρών επιχειρήσεων οι ταχυμεταφορές
Την ανάγκη οι Ελληνικές επιχειρήσεις ειδικά οι ΜμΕ και οι πολύ μικρές να συνειδητοποιήσουν ότι μέσα από σύγχρονα εργαλεία μπορούν να απευθυνθούν στην παγκόσμια αγορά επισήμανε σε δηλώσεις του στο Reporter.gr ο Μανώλης Παγωμένος Εμπορικός Διευθυντής της DHL Express στην Ελλάδα στο περιθώριο της δημοσιογραφικής παρουσίασης της DHL για τα 40 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην Ελλάδα.

Όπως ανέφερε εφόσον έχουν την παραγωγική δυνατότητα, πλέον με ένα e – shop και τις δυνατότητες ταχυμεταφοράς μπορεί να απευθυνθούν με αξιοπιστία στην παγκόσμια αγορά σπάζοντας τα πεπερασμένα όρια της  εσωτερικής αγοράς της χώρας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αποστολές εμπορευμάτων στο εξωτερικό μέσω e-shops συνεισφέρουν ήδη ένα μεγάλο κομμάτι των πωλήσεων της εταιρείας, (ανέρχεται σε 15%) και αναπτύσσονται συνεχώς.

Μάλιστα όπως σημείωσε ο Λευτέρης Σαμαράς Γενικός Διευθυντής της DHL Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, υπάρχουν μάλιστα κλάδοι, όπως τα καλλυντικά και παρα-φαρμακευτικά προϊόντα, η υπόδηση, η τεχνολογία και τα τρόφιμα που αναπτύσσονται εντυπωσιακά χάρη στην απόφασή τους να επενδύσουν στο e-commerce. Είναι ενδεικτικό ότι ακόμη και μικρές εταιρίες που δειλά – δειλά ξεκίνησαν πραγματοποιώντας ελάχιστες αποστολές εξελίχθηκαν σε έντονα εξαγωγικές επιχειρήσεις όταν είδαν τη δυναμική τυο ηλεκτρονικού εμπορίου. «Οι μεγάλες επιχειρήσεις του αύριο δεν έχουν γεννηθεί ακόμη» ανέφεραν τα στελέχη της DHL τονίζοντας την ανάγκη για καινοτομία και εξωστρέφεια των επιχειρήσεων. Στο φόντο αυτό η DHL αποτελεί ιδρυτικό μέλος του ου Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GRECA και υποστηρίζει με εκπαιδευτικές δράσεις και σεμινάρια την ανάπτυξη των νέων αυτών μορφών εμπορίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τo 2017, σύμφωνα με όσα ανέφερε  επικεφαλής της DHL στην Ελλάδα, υπήρχαν 1,6 δισ. πελάτες που αγόρασαν μέσω Διαδικτύου. Οι  παγκόσμιες πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου να προβλέπεται να φτάσουν τα 3,4 τρισ. δολάρια το 2019. Μέχρι το 2020 οι διασυνοριακές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα φτάσουν τα 900 δισ. δολάρια, ποσό που θα είναι τριπλάσιο έναντι του 2015.

Πέρα από τις εξαγωγές σημαντικό ρόλο στην οικονομική εικόνα της εταιρίας παίζει η ναυτιλία, ενώ και ο τουρισμός δίνει ώθηση στις εργασίες της καθώς διευρύνει τις ανάγκες για ταχυμεταφορές αντικειμένων ειδικής χρήσης. Έτσι η  ναυτιλία φέρνει το 30% των εσόδων στην DHL Express στην Ελλάδα  (αποστέλλει δέματα στα πλοία ναυτιλιακών εταιρειών). Ακόμη, οι ταχυμεταφορές από την Ελλάδα προς χώρες του εξωτερικού αντιπροσωπεύουν μερίδιο σε ποσοστό 55%.Ο τζίρος συνολικά της DHL διαμορφώνεται σε 50 εκατ. ευρώ με τάση διψήφιας αύξηση φέτος μετά από μια ισχυρή άνοδο εσόδων το πρώτο τετράμηνο .

Η DHL Express είναι η εταιρεία που το 1978 ξεκίνησε τις ταχυμεταφορές στην Ελλάδα. Από τότε και μέσα σε 5 μόλις χρόνια η εταιρεία επεκτάθηκε σε κάθε άκρη της χώρας, φτάνοντας σήμερα να διαθέτει 42 σημεία εξυπηρέτησης στην Ελλάδα ενώ σε εξέλιξη διαθέτει επενδυτικό πλάνο ύψους 20 εκατ. ευρώ με στόχο την περαιτέρω ισχυροποίηση της παρουσίας της στην Ελλάδα.  Σε αυτά, μέχρι στιγμής, δε φαίνεται να είναι κάποια μορφής εξαγορά σε σχέση με τα ΕΛΤΑ, αν και όπως συμβαίνει αυτές πι αποφάσεις λαμβάνονται σε υψηλό επίπεδο στην έδρα της εταιρίας στη Βόννη.

Πάντως στην Ελλάδα διακινεί περί τα τρία εκατ. αποστολές (περίπου 22,7 εκατ. κιλά) ετησίως, διαθέτει 170 οχήματα και τρία αεροσκάφη, ενώ απασχολεί 500 εργαζόμενους ανάμεσα στους οποίους και ποδηλάτες για τη γρήγορη παράδοση των δεμάτων στο κέντρο της Αθήνας.

Μάλιστα πρόσφατα αναγνωρίστηκε και κορυφαίος Εργοδότης, αφού ο θεσμός Great Place to Work την κατέταξε στην πρώτη θέση των Εταιρειών με το καλύτερο Εργασιακό Περιβάλλον στη χώρα. 

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.