ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πλαίσιο: Ξεχνάμε την ύφεση και κάνουμε νέες επενδύσεις

15:44 - 22 Φεβ 2019 | Επιχειρήσεις
Πλαίσιο: Ξεχνάμε την ύφεση και κάνουμε νέες επενδύσεις
«Ξεχνάμε την ύφεση και κάνουμε νέες επενδύσεις. Ακολουθεί μία νέα γενιά στελεχών, η εξαιρετική ομάδα των 1.500 ανθρώπων που έχουμε και στους οποίους χρωστάμε την επιτυχία μας. Έτσι προχωράμε μπροστά στον επόμενο κύκλο ανάπτυξης. Το αξίζουμε και εμείς και η ελληνική κοινωνία», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Πλαίσιο, Γιώργος Γεράρδος, κατά τη 17η Τελετή Απονομής των «50 Χρόνια ΠΛΑΙΣΙΟ - RetailBusiness Awards 2019».

Η εταιρεία απέσπασε συνολικά 4 πολύ σημαντικές διακρίσεις για τη δράση της σε επιχειρηματικό αλλά και κοινωνικό επίπεδο.

 

Πιο συγκεκριμένα, τιμήθηκε με το 1ο βραβείο στην κατηγορία «Retail Store Ηλεκτρικά και Ηλεκτρονικά» για το νέο κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ στην Αγία Παρασκευή, σε επίπεδο εξυπηρέτησης απόδοσης και συνολικής καινοτομίας. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό superstore 4 ορόφων και 2.260 τ.μ., το οποίο άνοιξε τις πύλες του τον περασμένο Ιούλιο και από τότε μετατρέπει ανελλιπώς τις αγορές των επισκεπτών του σε μία ολοκληρωμένη εμπειρία 360o.

 

Οπως αναφέρει η εταιρία σε σχετική ανακοίνωση, οι απονομές συνεχίστηκαν με μία ακόμα πρωτιά για το ΠΛΑΙΣΙΟ, αυτή τη φορά στην κατηγορία «CSR Retail Strategy», για την καλύτερη πρακτική Ε.Κ.Ε. μέσα στο 2018. Η βράβευση αυτή αποτέλεσε και μία τυπική αναγνώριση του κοινωνικού έργου που προσφέρει η εταιρεία και οι 266 εργαζόμενοι της που στελεχώνουν την εθελοντική ομάδα «Πλάι σου», οι οποίοι φέτος μοίρασαν πάνω από 7.000 σχολικές τσάντες σε μαθητές 54 σχολείων ευπαθών περιοχών σε όλη την Ελλάδα και πραγματοποίησαν στοχευμένες δράσεις σε σχολεία της Μαγούλας και στις πυρόπληκτες περιοχές της Νέας Μάκρης.

 

Η τρίτη κατά σειρά διάκριση για το Πλαίσιο ήρθε με το 2ο βραβείο στην κατηγορία «Social Media Retail Strategy», για τη Lifestyle καμπάνια στα κοινωνικά δίκτυα, με κριτήριο την αποτελεσματικότητα και την προσέλκυση περισσότερων followers από διαφορετικές κοινωνικές ομάδες. Η καμπάνια αυτή βασίστηκε στις διεθνείς σύγχρονες τάσεις της μόδας, της διακόσμησης και του «ευ ζην», με έναν καλλιτεχνικό και ταυτόχρονα οικείο τρόπο, που δίνει στον καταναλωτή τη δυνατότητα να κατανοήσει τη χρησιμότητα των προϊόντων και να εντάξει τις νέες τάσεις στο χώρο που ζει και εργάζεται.

Τέλος, στα 3 αυτά βραβεία ήρθε να προστεθεί και η τιμητική διάκριση που δόθηκε στο Πλαίσιο για τα «50 χρόνια πορείας στην ελληνική αγορά», την οποία και παρέλαβε ο κος Γιώργος Γεράρδος.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.